Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 11:48 Publikacja: 05.09.2024 12:19
Agnieszka Łukasik
Agnieszka Łukasik: Piękne jest to, że mamy bardzo dużą grupę lojalnych klientów, która otwarcie mówi, że nie pójdzie do masowych perfumerii.
Foto: Paulina Puchalska
Czym perfumerie Galilu różnią się od innych?
Z własnej perspektywy odpowiem, że jest naszym – moim i Waryni Greli – szczęściem. Galilu stworzyłyśmy prawie 20 lat temu i jest to firma niezwykła – zrzesza wiele wspaniałych ludzi i jest ciekawą propozycją dla naszych klientów. Budowałyśmy ją z taką właśnie myślą – aby nasi klienci zachwycili się produktem, obsługą i całym konceptem. Bo to jest koncept… Wymyślając tę firmę lata temu, myślałyśmy przede wszystkim o własnych potrzebach. Od 2005 roku rynek w Polsce zmieniał się bardzo dynamicznie, ale wówczas nie było sklepów, poświęconych wyłącznie niszowym markom. To było coś nowatorskiego na świecie, ale niespotykanego jeszcze w Polsce.
Na aktualizowanej co roku liście „Fortune 500” znalazła się rekordowa liczba firm z kobietami na stanowiskach pr...
Ponad połowa twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, dla co trzeciego to wyłączne źródło d...
Chciałam stworzyć most między kreacją a komunikacją, dlatego powstała agencja, która od początku przyciąga marki...
Huda Beauty to jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych, która od lat jest obecna również w Polsce. Jej t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Reskilling – modyfikacja ścieżki zawodowej, często wymuszana przez zmieniające się warunki w danej branży, bywa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas