Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 01:13 Publikacja: 05.09.2024 12:19
Agnieszka Łukasik
Agnieszka Łukasik: Piękne jest to, że mamy bardzo dużą grupę lojalnych klientów, która otwarcie mówi, że nie pójdzie do masowych perfumerii.
Foto: Paulina Puchalska
Czym perfumerie Galilu różnią się od innych?
Z własnej perspektywy odpowiem, że jest naszym – moim i Waryni Greli – szczęściem. Galilu stworzyłyśmy prawie 20 lat temu i jest to firma niezwykła – zrzesza wiele wspaniałych ludzi i jest ciekawą propozycją dla naszych klientów. Budowałyśmy ją z taką właśnie myślą – aby nasi klienci zachwycili się produktem, obsługą i całym konceptem. Bo to jest koncept… Wymyślając tę firmę lata temu, myślałyśmy przede wszystkim o własnych potrzebach. Od 2005 roku rynek w Polsce zmieniał się bardzo dynamicznie, ale wówczas nie było sklepów, poświęconych wyłącznie niszowym markom. To było coś nowatorskiego na świecie, ale niespotykanego jeszcze w Polsce.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zainicjowany przez Jasmine Garnsworthy chat dla kobiet wymieniających się poradami na temat prowadzenia biznesu,...
Lauren Leichtman to pierwsza kobieta na świecie, która zarobiła miliard dolarów dzięki powstałej przy udziale ka...
Kimberley Ho porzuciła karierę w renomowanej korporacji, by stworzyć firmę kosmetyczną Evereden. Pomysł na założ...
Bardzo chciałybyśmy iść w świat. Testujemy nowe rynki, przygotowujemy się do ekspansji. Marzy mi się Nowy Jork....
Jak podaje „Forbes”, Lucy Guo została najmłodszą miliarderką świata, która samodzielnie wypracowała swój majątek...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas