Podsumowanie The Eras Tour: Jak Taylor Swift wstrząsnęła gospodarką

Sukces trasy koncertowej The Eras Tour porównywany jest do szaleństwa, jakie towarzyszyło Beatlesom w latach 60. XX wieku. Taylor Swift nie tylko podbiła serca milionów fanów, ale także ustanowiła niespotykane dotąd rekordy.

Publikacja: 11.12.2024 12:15

Taylor Swift podczas trasy koncertowej The Eras Tour w Vancouver.

Taylor Swift

Taylor Swift podczas trasy koncertowej The Eras Tour w Vancouver.

Foto: PAP/Abaca

W świecie, który dopiero odbudowywał się po pandemii, trasa Swift stała się symbolem nadziei i powrotu do normalności. Fani – zarówno zagorzali, wieloletni wielbiciele, jak i nowicjusze, którzy dopiero odkrywali fenomen artystki – tłumnie ruszyli na koncerty. I to nie tylko dla muzyki. The Eras Tour było czymś więcej niż serią występów. Było wspólnym doświadczeniem, celebracją wspomnień, emocji i sztuki, które łączą ludzi.

Każdy koncert był podróżą w czasie, przeglądem kolejnych etapów kariery Swift - od debiutanckich ballad po energetyczne hymny. Setlista obejmowała aż 44 utwory, a każdy występ trwał ponad trzy godziny. Publiczność czuła się częścią tej podróży, bo artystka dbała o szczegóły: od spektakularnych wizualizacji, przez zmieniające się kostiumy, aż po niespodziewane piosenki, które dodawały wieczorom wyjątkowego charakteru.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ludzie
Norweska księżniczka Ingrid Alexandra wyjeżdża do Australii. Nie wszystkim się to podoba
Ludzie
„Żyję z mężczyzną, nie z artystą”. Monica Bellucci o dojrzałości w pracy i sferze prywatnej
Ludzie
„Nie jesteś w stanie funkcjonować jak dawniej”. Trudne wyznanie księżnej Kate na temat choroby
Ludzie
Marka kosmetyczna Kate Moss po 3 latach kończy działalność. Co się stało?
Ludzie
Dzięki komu Melinda Gates uwolniła się od presji bycia perfekcyjną?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama