Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.10.2025 19:27 Publikacja: 03.07.2025 09:45
Sygnowane logo Cosmoss produkty były dostępne w eleganckich, szklanych butelkach i słoiczkach w kolorze oliwkowym, zapakowanych w poręczne pudełka lub welurowe sakiewki.
Foto: PAP/ABACA
Rihanna, Hailey Bieber, Jessica Alba czy Selena Gomez – to jedne z wielu gwiazd, które oprócz sukcesów w świecie muzyki, kina czy mody mogą poszczycić się imponującymi osiągnięciami biznesowymi za sprawą prowadzonych od lat firm kosmetycznych. Właścicielki takich marek jak Fenty Beauty, Rhode Skin, The Honest Company czy Rare Beauty umiejętnie wykorzystują swoją sławę do promowania produktów, powstałych w zgodzie z wyznawanymi przez siebie wartościami, a także z wykorzystaniem wiedzy ekspertów zatrudnionych do opracowania receptur poszczególnych wyrobów. Doskonałe składniki, przemyślana nazwa marki czy regularne urozmaicanie asortymentu stanowią istotne, choć nie jedyne czynniki decydujące o sukcesie finansowym wspomnianych przedsiębiorstw. Niewątpliwym atutem jest też nieustanna aktywność poszczególnych gwiazd w mediach społecznościowych, promowanie produktów za pomocą ciekawych nagrań zamieszczanych na Instagramie czy podsycanie zainteresowania marką dzięki zapowiedziom kolejnych artykułów, które we wskazanym momencie mają pojawić w ofercie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pokojową Nagrodę Nobla przyznano Marii Corinie Machado za „niestrudzoną pracę na rzecz praw demokratycznych naro...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Córkę Grace Kelly i księcia Rainiera nazywano buntowniczką. Próbowała swoich sił jako projektantka, modelka i pi...
Sarah Mullally została pierwszą w historii kobietą arcybiskupem Canterbury, 500 lat po utworzeniu tej funkcji. N...
Po zamknięciu swojej marki obuwniczej aktorka Sarah Jessica Parker postanowiła spróbować sił w branży, w której...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Aleksandra Kobza została uhonorowana prestiżową Nagrodą Pielęgniarską Królowej Sylwii (Queen Silvia Nursing Awar...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas