Reklama

Prawnicy w social mediach. STOP pajacowaniu!

Choć zarówno prawo, jak i zwyczaje, a nawet sztuki piękne, odgrywają ważną rolę w kształtowaniu wizerunku przedstawicieli wielu zawodów, nie mam wątpliwości, że obecnie pierwszorzędną rolę w kształtowaniu pośród społeczeństwa wiedzy o adwokatach odgrywa internet...

Publikacja: 18.09.2023 11:34

Kobieta adwokat. Selfie w kancelarii

Kobieta adwokat. Selfie w kancelarii

Foto: Adobe Stock

Jego upowszechnienie wpłynęło bowiem nie tylko na formy wyrazu, język i narzędzia, za pomocą których przekazywane są treści, ale także na sposób ich konsumowania przez odbiorców. W kontekście tak kolosalnych zmian w obszarze komunikowania się prawników i społeczeństwa zastanawiam się niekiedy, czy we współczesnym świecie charakteryzującym się niespotykaną wcześniej dynamiką - obejmującą w równym stopniu technologię, kulturę i codzienne życie jak i systemy społeczne, polityczne i kulturowe - jest miejsce dla reguł uznawanych dotychczas za fundamentalne dla funkcjonowania adwokatury? Na ile w rzeczywistości, w której zagadnienie długotrwałości pojęć i ponadczasowości zasad zdaje się odchodzić w przeszłość, utrudniając tym samym rozumienie otaczającej ludzi rzeczywistości, etyka, godność czy zaufanie znajdują odniesienie do codziennej adwokackiej praktyki?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie
Ptak-Iglewska: Tradwife – nowy trend czy stary problem? Ruch zachęca do biedy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie
Ptak-Iglewska: Zamykanie oczu na drugiego człowieka nie procentuje
Opinie
Ptak-Iglewska: Rozwój technologii AI nie usprawiedliwia kradzieży mienia
Opinie
Aleksandra Ptak-Iglewska: Ile inwestor(ka) ma dzieci? A kogo to obchodzi?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie
Joanna Szczepkowska. Ani „nasza”, ani „wasza”, ale po prostu swoja
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama