Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2025 10:48 Publikacja: 15.04.2025 17:16
Dla przedstawicieli pokolenia Z w podróżowaniu nie jest najważniejsze miejsce, które się odwiedza.
Foto: Adobe Stock
Przedstawiciele pokolenia Z wyznaczają trendy w różnych obszarach aktywności społecznej i zawodowej. Ich działania wyjątkowo często sprawiają, że coś staje się modne, popularne i zauważane również wśród starszych osób. Preferencje Zetek wyznaczają też nowe kierunki rozwoju biznesu, a ludzie z pokolenia Y często otwarcie przyznają, że chętnie podpatrują młodych, a nawet uczą się od nich pewnych zachowań i czerpią inspirację w kwestii podejścia do różnych tematów.
Nowe badanie zrealizowane przez SW Research dla Leonardo Hotels Polska pokazało kilka ciekawych zjawisk z obszar...
Współpraca z największym w Polsce operatorem najmu to przepis na lepszą sprzedaż mieszkań i zwiększenie wartości projektów.
W porównaniu z poprzednim rokiem liczba rezerwacji lotów na czas Wielkanocy wzrosła o 60 proc - wynika z danych...
La Paisible, czyli spokojne miejsce, to nazwa posiadłości w Szwajcarii, w której Audrey Hepburn spędziła 30 lat...
Już nie Galeries Lafayette ani dom handlowy La Samaritaine – w tym roku zwycięzcą nieoficjalnej bitwy na najleps...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Rośnie liczba kobiet w niemal każdym wieku, które preferują podróżować solo. Często wyruszają na kosztowne wycie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas