Reklama
Rozwiń
Reklama

Pokolenie Z zmienia zasady przeżywania urlopów. Co jest teraz na topie?

Tradycyjne wyobrażenie o idealnym urlopie dla większości ludzi oznaczało leżak na plaży, książkę i drinka w ręku. Przedstawiciele pokolenia Z czyli osoby urodzone po 1995 roku wprowadzają zupełnie nową filozofię w tym zakresie. Dla nich relaks jest przereklamowany.

Publikacja: 23.09.2024 12:08

Przedstawiciele pokolenia Z zmieniają tradycyjne myślenie u urlopie i wypoczynku.

Pakowanie. Walizka

Przedstawiciele pokolenia Z zmieniają tradycyjne myślenie u urlopie i wypoczynku.

Foto: Adobe Stock

Przedstawiciele pokolenia Z wyjeżdżając na wypoczynek, szukają intensywnych przeżyć, autentycznych doświadczeń i podejmują decyzje, które mają pozytywny wpływ na środowisko. Co ciekawe, ich wybory mogą mieć wpływ na to, jak reszta społeczeństwa będzie wkrótce spędzać urlopy.

Pokolenie Z planuje urlop z TikTokiem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
Japońskie korporacje zmieniają zasady dotyczące wyglądu pracownic
Styl życia
Internet zalewa fala fioletowych zdjęć profilowych. Mobilizacja w sprawie kobiet, jakiej dawno nie było
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Styl życia
Flamenco inkluzywne – wyjątkowy taniec i projekt, który pozwala przeformatować emocje
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Styl życia
Polki nie wiedzą, czy mają oszczędności. Badanie dało niepokojący wynik
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama