Reklama

Pokolenie Z pokochało tę lalkę. Chętni stali po nią w wielogodzinnych kolejkach

Labubu to urocza, choć nieco upiorna postać stworzona przez hongkońskiego artystę Kasinga Lunga w serii książek dla dzieci „The Monsters”.
Ostatnio maskotka ta stała się tak popularna, że we Francji i Anglii zawieszono jej sprzedaż w sklepach w trosce o bezpieczeństwo starających się o nią klientów.

Publikacja: 09.06.2025 20:21

Żeby przekonać się, że produkt jest oryginalny, trzeba… policzyć mu zęby. Ten zaprojektowany przez K

Żeby przekonać się, że produkt jest oryginalny, trzeba… policzyć mu zęby. Ten zaprojektowany przez Kasinga Lunga ma ich w swoim kpiącym uśmiechu dziewięć.

Foto: PAP/EPA

Szczególną sławą cieszą się breloki z postacią Labubu, które obowiązkowo należy przyczepić do torebki, najlepiej markowej. Noszą je tak Rihanna, Dua Lipa, w Polsce choćby Joanna Przetakiewicz, oraz influencerzy z całego świata. Szczególnie przypadły do gustu przedstawicielom pokolenia Z. Wyszczerzone w złośliwym uśmiechu lalki Labubu sprzedawane są w formie tzw. „blind boxów”, czyli kupujący nie wie, na którą z nich trafi. Ich cena zaczyna się od około 250 zł, ale figury z edycji limitowanych i te odsprzedawane na rynku wtórnym są znacznie droższe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Dorota Roqueplo o kreacjach na Bal Debiutantów: Prostota zawsze wygrywa
Styl życia
Zmieniają się powody, dla których ludzie czytają. Niepokojące wyniki badania
Styl życia
Badanie pokazało, na co naprawdę wydaje pieniądze polskie pokolenie Z. Stereotyp umiera
Styl życia
Miłośniczka zwierząt w nietypowych okolicznościach ocaliła prowadzone schronisko
Styl życia
Polscy rodzice wspierają dzieci w unikaniu jednej z lekcji. Alarmujące dane
Reklama
Reklama