Reklama
Rozwiń
Reklama

Pokolenie Z pokochało tę lalkę. Chętni stali po nią w wielogodzinnych kolejkach

Labubu to urocza, choć nieco upiorna postać stworzona przez hongkońskiego artystę Kasinga Lunga w serii książek dla dzieci „The Monsters”.
Ostatnio maskotka ta stała się tak popularna, że we Francji i Anglii zawieszono jej sprzedaż w sklepach w trosce o bezpieczeństwo starających się o nią klientów.

Publikacja: 09.06.2025 20:21

Żeby przekonać się, że produkt jest oryginalny, trzeba… policzyć mu zęby. Ten zaprojektowany przez K

Żeby przekonać się, że produkt jest oryginalny, trzeba… policzyć mu zęby. Ten zaprojektowany przez Kasinga Lunga ma ich w swoim kpiącym uśmiechu dziewięć.

Foto: PAP/EPA

Szczególną sławą cieszą się breloki z postacią Labubu, które obowiązkowo należy przyczepić do torebki, najlepiej markowej. Noszą je tak Rihanna, Dua Lipa, w Polsce choćby Joanna Przetakiewicz, oraz influencerzy z całego świata. Szczególnie przypadły do gustu przedstawicielom pokolenia Z. Wyszczerzone w złośliwym uśmiechu lalki Labubu sprzedawane są w formie tzw. „blind boxów”, czyli kupujący nie wie, na którą z nich trafi. Ich cena zaczyna się od około 250 zł, ale figury z edycji limitowanych i te odsprzedawane na rynku wtórnym są znacznie droższe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Styl życia
Flamenco inkluzywne – wyjątkowy taniec i projekt, który pozwala przeformatować emocje
Styl życia
Polki nie wiedzą, czy mają oszczędności. Badanie dało niepokojący wynik
Styl życia
Starcie uczestniczki Miss Universe z dyrektorem konkursu: Brak szacunku wobec kobiety
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Styl życia
Bardzo odległe 70 punktów. Tak Polki widzą swój dobrostan finansowy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama