Reklama
Rozwiń
Reklama

„Chcę, aby traktował mnie jak księżniczkę”. Coraz więcej kobiet marzy o takim modelu związku

Rośnie grupa młodych użytkowniczek mediów społecznościowych, które deklarują, że interesuje je taka relacja z mężczyzną, w której z jednej strony partner traktuje „jak księżniczki”, a z drugiej –decyduje za nie w wielu sprawach. Kontrowersyjne zjawisko zyskało zarówno zwolenniczki, jak i przeciwniczki.

Publikacja: 23.07.2025 17:32

„Princess treatment” dotyczy zarówno randkowania, jak i bycia w stałym związku.

„Princess treatment” dotyczy zarówno randkowania, jak i bycia w stałym związku.

Foto: Adobe Stock

Od kilku miesięcy w mediach społecznościowych, a także w wielu czołowych zachodnich mediach tradycyjnych trwa żywa dyskusja na temat specyficznego modelu bycia w związku z mężczyzną, który intryguje rosnącą grupę młodych kobiet. Mowa o „princess treatment”, czyli dosłownie – byciu traktowaną jak księżniczka.

„Princess treatment”, czyli związek „jak z bajki”: młode kobiety wracają do tradycyjnych relacji z mężczyznami

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Styl życia
Bardzo odległe 70 punktów. Tak Polki widzą swój dobrostan finansowy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Styl życia
Pada mit o roszczeniowości pracowników z pokolenia Z. Oto, do jakich poświęceń są gotowi
Styl życia
Budowanie poduszki bezpieczeństwa finansowego – słaba strona polskich rodziców. Badanie
Styl życia
W Niemczech nie opłaca się być matką. Oto, jak dotkliwa jest tam „kara za macierzyństwo”
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Styl życia
Dyniowy concierge – w USA ten fach to żyła złota. Czy ma szanse zaistnieć w Polsce?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama