Aktualizacja: 18.05.2025 10:51 Publikacja: 12.10.2023 15:50
Jak nauczyć się kulturalnie odmawiać w pracy?
Foto: Adobe Stock
Branie na siebie nadmiernej ilości obowiązków nigdy nie daje dobrych efektów. Z badania przeprowadzonego w zeszłym roku na zlecenie EU-OSHA Eurobarometr Flash – Puls BHP wynika, że blisko połowa respondentów (46 proc.) że jest narażona na silną presję czasu lub przeciążenie pracą. Wynikające z tego konsekwencje, takie jak chroniczny stres czy przemęczenie, mogą prowadzić do wypalenia zawodowego. W ostatecznym rozrachunku nie służy ani pracownikom, ani pracodawcom.
W czasach, gdy tak wiele mówi się o potrzebie bycia asertywnym i zachęca do nabywania tej umiejętności, okazuje...
Unikają konfliktów, chowają się za maską uśmiechu. Robią wszystko, aby zadowalać innych, a jednak mimo podejmowa...
Diagnoza problemów psychicznych brzmi dla wielu Polaków jak wyrok. Jednocześnie spora ich część mierzy się z obn...
Badanie wykazało, że liczba braci i sióstr jest skorelowana z prawdopodobieństwem wystąpienia problemów psychicz...
„Schudłaś!” – skierowane do kobiety nieobdarzonej idealną sylwetką i nieprowadzącej terapii odchudzającej; „Wres...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas