Aktualizacja: 19.05.2025 10:51 Publikacja: 28.01.2025 22:41
Z nowych danych wynika, że wielu młodych poszukuje wiedzy na temat finansów na własną rękę.
Foto: Adobe Stock
Jedną z cech charakterystycznych dla pokolenia Z jest otwartość jego członków w rozmowach o pieniądzach. Z badań Credit One Bank wynika, że aż 33 proc. młodych z tej grupy regularnie omawia kwestie finansowe z rodziną. W zestawieniu z zaledwie 6 proc. przedstawicieli pokolenia baby boomers, którzy działają właśnie w ten sposób, widać, że różnica jest naprawdę duża. Rozmowy o pieniądzach przestają być tabu, co może stanowić pierwszy krok do przełamywania barier w edukacji finansowej.
Wśród młodych osób rośnie zainteresowanie naprawą i produkcją zegarków. Czy zapomniane rzemiosło ma szansę odrod...
Posiadacze psów z pewnością wielokrotnie przeżywali chwile kryzysu, kiedy trzeba było wyprowadzić czworonożnego...
Nawiązywanie nowych relacji – również tych romantycznych – bardzo często odbywa się w internecie. Jak jednak zau...
Z raportu „Jak gotują Polacy. Smaki, decyzje, zwyczaje” wynika m.in., że istnieje wyraźna zależność pomiędzy wie...
Serwisy rozrywkowe wychowują kolejne już pokolenie odbiorców, ale nie każdy przyznaje się, że czyta plotki na te...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas