Magdalena Kurpiewska: Kluczowa jest konkretna wiedza, ale też empatia i umiejętność rozwiązywania konfliktów

"Prowadzenie biznesu w Polsce wymaga dużej odporności psychicznej. W pracy zawsze stawiam na otwartość, szczerość i transparentność. Te wartości pozwalają mi budować zaufanie w zespole i dobre relacje"- mówi Magdalena Kurpiewska, Członek Zarządu Generali Poland.

Publikacja: 21.06.2024 15:54

Magdalena Kurpiewska: Work-life balance to dla mnie priorytet.

Magdalena Kurpiewska

Magdalena Kurpiewska: Work-life balance to dla mnie priorytet.

Foto: Archiwum prywatne

Proszę opowiedzieć o początkach pani kariery zawodowej.

Są dość klasyczne – po ukończeniu studiów podjęłam pracę w MacroCash and Carry w dziale HR. O tym, że chcę zajmować się HR wiedziałam już w trakcie studiów. W tamtych czasach nie było jeszcze takiej specjalizacji, ani kierunków międzywydziałowych czy podyplomowych o tej tematyce. Dlatego poszłam na pedagogikę z myślą o skończeniu specjalizacji andragogika. Po pierwszym roku udało mi się przejść na indywidualny tok studiów, który pozwolił mi wybierać interesujące mnie przedmioty także na psychologii, zarządzaniu, oraz w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych, w którym ukończyłam specjalizację: negocjacje, mediacje i facylitacje.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes i prawo
Kobiety z pokolenia Z zmieniają myślenie o etacie. Firmy będą miały kłopoty?
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes i prawo
Pokolenie Z demoluje firmy nowym stylem odchodzenia z pracy. „Winne zarządzanie”
Biznes i prawo
Kompetencje i studia przyszłości: Jakich specjalistów poszukują dziś pracodawcy?
Biznes i prawo
Jak wygląda sytuacja kobiet w wojsku na świecie? Wnioski z raportu ONZ
Biznes i prawo
Dlaczego starsi przedsiębiorcy chętniej niż młodsi współpracują z kobietami? Wyniki badania
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”