Reklama

Magdalena Kurpiewska: Kluczowa jest konkretna wiedza, ale też empatia i umiejętność rozwiązywania konfliktów

"Prowadzenie biznesu w Polsce wymaga dużej odporności psychicznej. W pracy zawsze stawiam na otwartość, szczerość i transparentność. Te wartości pozwalają mi budować zaufanie w zespole i dobre relacje"- mówi Magdalena Kurpiewska, Członek Zarządu Generali Poland.

Publikacja: 21.06.2024 15:54

Magdalena Kurpiewska: Work-life balance to dla mnie priorytet.

Magdalena Kurpiewska

Magdalena Kurpiewska: Work-life balance to dla mnie priorytet.

Foto: Archiwum prywatne

Proszę opowiedzieć o początkach pani kariery zawodowej.

Są dość klasyczne – po ukończeniu studiów podjęłam pracę w MacroCash and Carry w dziale HR. O tym, że chcę zajmować się HR wiedziałam już w trakcie studiów. W tamtych czasach nie było jeszcze takiej specjalizacji, ani kierunków międzywydziałowych czy podyplomowych o tej tematyce. Dlatego poszłam na pedagogikę z myślą o skończeniu specjalizacji andragogika. Po pierwszym roku udało mi się przejść na indywidualny tok studiów, który pozwolił mi wybierać interesujące mnie przedmioty także na psychologii, zarządzaniu, oraz w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych, w którym ukończyłam specjalizację: negocjacje, mediacje i facylitacje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama