Reklama
Rozwiń
Reklama

Twórczynie marki kosmetycznej Say hi: zarabiamy mniej niż kiedyś w korporacji, ale niczego nie żałujemy

Nasze pensje nadal nie oscylują wokół korporacyjnych. Zdałyśmy sobie sprawę, że zarządzenie wielomilionowym biznesem, ale czyimś, to coś zupełnie innego niż prowadzenie własnego - mówią założycielki marki kosmetycznej Say hi, Anna Szubrycht-Aguilar i Małgorzata Dyrcz.

Publikacja: 02.06.2024 09:59

Małgorzata Dyrcz i Anna Szubrycht- Aguilar: Zaczynałyśmy od zera, wkładając w ten biznes własne ogro

Właścicielki Say hi

Małgorzata Dyrcz i Anna Szubrycht- Aguilar: Zaczynałyśmy od zera, wkładając w ten biznes własne ogromne zaangażowanie i po 150 tysięcy złotych.

Foto: Łukasz Sokół

Skąd decyzja dwóch kobiet o wieloletnim doświadczeniu korporacyjnym, aby założyć własny biznes kosmetyczny?

Małgorzata: Do jej podjęcia dojrzewałyśmy długo. Poznałyśmy się jeszcze w trakcie pracy w L'Oreal. Następnie nasze drogi zawodowe się rozeszły, Ania wyjechała do Stanów, gdzie pracowała w marketingu dla międzynarodowej marki kosmetycznej. Ja z kolei poszerzyłam swoje doświadczenie w branży retail jako dyrektor finansowy w Triumph. Przez wiele lat pracowałyśmy u liderów rynkowych, w dużych firmach i na wysokich stanowiskach. Na koncie miałyśmy wiele sukcesów zawodowych, ale niewypowiedziana potrzeba tworzenia czegoś własnego tkwiła w nas obu. Kiedy zdecydowałyśmy się na wspólne przedsięwzięcie byłyśmy pewne siebie nawzajem – wiedziałyśmy, jaki jest rytm i jakie są standardy naszej pracy. Poczułyśmy, że do siebie pasujemy, że będziemy tak samo zaangażowane i zmotywowane do działania, aby z sukcesem tworzyć wspólny biznes.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Niepokojący wzrost luki płacowej w USA. Co się dzieje?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Anna Salomon: Stworzenie marki jakościowych kosmetyków to koszt około dwóch milionów złotych
Biznes
Microshifting: czy taki model pracy służy organizacjom?
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama