Reklama

Twórczynie marki kosmetycznej Say hi: zarabiamy mniej niż kiedyś w korporacji, ale niczego nie żałujemy

Nasze pensje nadal nie oscylują wokół korporacyjnych. Zdałyśmy sobie sprawę, że zarządzenie wielomilionowym biznesem, ale czyimś, to coś zupełnie innego niż prowadzenie własnego - mówią założycielki marki kosmetycznej Say hi, Anna Szubrycht-Aguilar i Małgorzata Dyrcz.

Publikacja: 02.06.2024 09:59

Małgorzata Dyrcz i Anna Szubrycht- Aguilar: Zaczynałyśmy od zera, wkładając w ten biznes własne ogro

Właścicielki Say hi

Małgorzata Dyrcz i Anna Szubrycht- Aguilar: Zaczynałyśmy od zera, wkładając w ten biznes własne ogromne zaangażowanie i po 150 tysięcy złotych.

Foto: Łukasz Sokół

Skąd decyzja dwóch kobiet o wieloletnim doświadczeniu korporacyjnym, aby założyć własny biznes kosmetyczny?

Małgorzata: Do jej podjęcia dojrzewałyśmy długo. Poznałyśmy się jeszcze w trakcie pracy w L'Oreal. Następnie nasze drogi zawodowe się rozeszły, Ania wyjechała do Stanów, gdzie pracowała w marketingu dla międzynarodowej marki kosmetycznej. Ja z kolei poszerzyłam swoje doświadczenie w branży retail jako dyrektor finansowy w Triumph. Przez wiele lat pracowałyśmy u liderów rynkowych, w dużych firmach i na wysokich stanowiskach. Na koncie miałyśmy wiele sukcesów zawodowych, ale niewypowiedziana potrzeba tworzenia czegoś własnego tkwiła w nas obu. Kiedy zdecydowałyśmy się na wspólne przedsięwzięcie byłyśmy pewne siebie nawzajem – wiedziałyśmy, jaki jest rytm i jakie są standardy naszej pracy. Poczułyśmy, że do siebie pasujemy, że będziemy tak samo zaangażowane i zmotywowane do działania, aby z sukcesem tworzyć wspólny biznes.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Biznes
50 ofert, jedna odpowiedź. Jak Kimberley Ho zbudowała milionowe imperium firmy Evereden?
Biznes
Urszula Rzepniewska, współtwórczyni marki Marlu: Jeszcze nie czas na odcinanie kuponów
Biznes
Lucy Guo deklasuje Taylor Swift na liście najmłodszych miliarderek. Na czym się wzbogaciła?
Reklama
Reklama