Aktualizacja: 19.05.2025 10:28 Publikacja: 30.01.2025 11:57
Ubrania, buty, torby i akcesoria marki Stella McCartney są obecnie dostępne w 48 butikach oraz 21 salonach działających na bazie franczyzy w takich miastach jak m.in. Nowy Jork, Londyn, Paryż, Mediolan, Tokio, Szanghaj i Pekin.
Foto: PAP/PA
– W prowadzonej przeze mnie firmie 80 proc. pracowników stanowią kobiety. Pamiętajmy, że to właśnie one w głównej mierze kreują zapotrzebowanie na produkty w branży modowej, więc należy je szanować i uważnie wsłuchiwać się w ich głos. Najwyższy czas, aby kobiety zdały sobie sprawę z tego, jaką mają siłę i rzeczywiście zaczęły z niej korzystać – deklarowała Stella McCartney w jednym z wywiadów udzielonych w 2017 roku. Wtedy też zaprojektowała koszulkę z wyeksponowanym napisem „Women. Power. Love”, w której idolka młodego pokolenia, Zendaya, zapozowała na okładce magazynu „Glamour”.
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne spos...
Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to zało...
Rynek jubilerski pełen jest obietnic. Lśniące witryny, wysokie ceny i hasła o „wiecznej miłości” potrafią przytł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas