Reklama

Stella McCartney zrobiła odważny krok i rozpoczęła nowy rozdział w życiu zawodowym

5 lat po tym, jak jeden z wiodących producentów dóbr luksusowych, LVMH, nabył mniejszościowy pakiet akcji marki Stelli McCartney, projektantka odkupiła udziały, zyskując pełną kontrolę nad własną firmą. Czy będzie kontynuować współpracę z gigantem?

Publikacja: 30.01.2025 11:57

Ubrania, buty, torby i akcesoria marki Stella McCartney są obecnie dostępne w 48 butikach oraz 21 sa

Ubrania, buty, torby i akcesoria marki Stella McCartney są obecnie dostępne w 48 butikach oraz 21 salonach działających na bazie franczyzy w takich miastach jak m.in. Nowy Jork, Londyn, Paryż, Mediolan, Tokio, Szanghaj i Pekin.

Foto: PAP/PA

– W prowadzonej przeze mnie firmie 80 proc. pracowników stanowią kobiety. Pamiętajmy, że to właśnie one w głównej mierze kreują zapotrzebowanie na produkty w branży modowej, więc należy je szanować i uważnie wsłuchiwać się w ich głos. Najwyższy czas, aby kobiety zdały sobie sprawę z tego, jaką mają siłę i rzeczywiście zaczęły z niej korzystać – deklarowała Stella McCartney w jednym z wywiadów udzielonych w 2017 roku. Wtedy też zaprojektowała koszulkę z wyeksponowanym napisem „Women. Power. Love”, w której idolka młodego pokolenia, Zendaya, zapozowała na okładce magazynu „Glamour”.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Moda
Zielone złudzenia. Jak greenwashing i eko-metki tworzą nową mitologię konsumpcji
Moda
Agnieszka Rosa: Wartością samą w sobie jest to, że mogę się utrzymywać z własnej pasji
Moda
Narasta problem z ogromem używanej odzieży. Jego ofiarą padają organizacje charytatywne
Moda
Dziś wolno wszystko? Tak wygląd definiuje współcześnie kobiecy autorytet
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Moda
Francuzi się buntują. Będą kary dla influencerów za reklamowanie ultraszybkiej mody
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama