Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 09:01 Publikacja: 05.01.2025 12:00
Marka Missoni tworzyła nie tylko ubrania, ale także akcesoria domowe. Inwestowała w nieruchomości i w sieć luksusowych hoteli sygnowanych logo marki.
Foto: PAP/EPA
Kolorową fotografię przedstawiającą roześmianą projektantkę w barwnej marynarce z charakterystycznym zygzakowatym wzorem zamieszczono na profilu instagramowym marki Missoni 1 stycznia 2025 roku. – Rodzina Missoni i Missoni Group z przykrością zawiadamiają o odejściu Rosity Missoni, kluczowej postaci włoskiej mody. Kreatywna wizja Rosity i jej niestrudzone poświęcenie dla własnej pracy sprawiły, że styl Missoni stał się symbolem Made in Italy na całym świecie. Jej artystyczne dziedzictwo będzie nadal żywe dzięki jej kreacjom, które nieodzownie kojarzą się z radością i pięknem, nieustannie inspirując entuzjastów i kreatorów mody – napisano.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kornelia Wieczorek znalazła się na liście „Girls of the Year 2025” magazynu Time. Nastolatka udowadnia, że wiek...
Tatiana Blatnik, przedsiębiorczyni, autorka książki i była członkini greckiej rodziny królewskiej, ma za sobą ci...
Japońska szefowa kuchni Chizuko Kimura odzyskała w tym roku dla swojej paryskiej restauracji gwiazdkę Michelin,...
Jest dziedziczką dwóch tradycji: rodzinnej i artystycznej. Malarka Elżbieta Radziwiłł to potomkini wielu pokoleń...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Kariera aktorska Anne Reid nabrała tempa po... 60. – Wtedy wydarzyły się najlepsze rzeczy w moim życiu – wyznaje...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas