Reklama

Badanie pokazało, z czego są dziś dumni Polacy. Dobra materialne na ostatnim miejscu

W badaniu przeprowadzonym na potrzeby kampanii We Did It In Poland, mającej ma na celu skierowanie uwagi na potencjał polskiej przedsiębiorczości, zbadano, jak Polki i Polacy oceniają potencjał rozwojowy swojego kraju oraz z czego są dumni. Z badania wynika, że kobiety i mężczyźni wyraźnie się różnią przy niektórych opiniach.

Publikacja: 23.04.2025 14:56

Prawie trzy czwarte Polaków jest zdania, iż Polska i Polacy mają duży potencjał rozwojowy.

Prawie trzy czwarte Polaków jest zdania, iż Polska i Polacy mają duży potencjał rozwojowy.

Foto: Adobe Stock

Ze wspomnianego badania wynika, że prawie trzy czwarte Polaków (72 proc.) jest zdania, iż Polska i Polacy mają duży potencjał rozwojowy. Jednak 69 proc. respondentów uważa, że Polacy potrafią działać wspólnie tylko w ramach zrywów. Z zebranych danych wynika, że niemal co trzeci respondent (32 proc.) wierzy, iż większe przedsięwzięcia w Polsce mają szanse powodzenia, z kolei 31 proc. nie uważa, że pod względem rozwoju Polska pozostaje w tyle za krajami Europy. Jednocześnie 41 proc. ankietowanych jest zdania, że nasz kraj pozostaje w tyle za państwami Europy, a 32 proc., że duże przedsięwzięcia nie mają u nas większych perspektyw realizacji.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Styl życia
Sophie Turner odpiera zarzuty o zaniedbywanie córek. Zdecydowana reakcja aktorki
Styl życia
AI staje się nowym „przyborem szkolnym”. Zagrożenie czy stymulator rozwoju?
Styl życia
Zapachy mogą pomóc w walce ze stresem? Japończycy rzucają nowe światło na to zagadnienie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Styl życia
Koniec wieczorów panieńskich, jakie znamy? W ich organizacji daje o sobie znać nowy trend
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama