Reklama

Astronauci będą jeść w kosmosie pierogi Polek. „Trzeba było je specjalnie nakłuwać”

Z kuchni spod Kielc prosto na orbitę. Ich pierogi lecą w kosmos razem ze Sławoszem Uznańskim-Wiśniewskim i robią furorę nie tylko w Europejskiej Agencji Kosmicznej. Współwłaścicielka polskiej marki Lyofood, która stworzyła międzygalaktyczne menu, opowiada, jak rodzinny biznes sięgnął gwiazd.

Publikacja: 25.06.2025 10:00

Laura i Wioletta Godek stworzyły pełnowartościowe posiłki – tylko bez wody.

Laura i Wioletta Godek stworzyły pełnowartościowe posiłki – tylko bez wody.

Foto: Materiały LYOFOOD

Jak medialny rozgłos po ogłoszeniu misji kosmicznej wpłynął na codzienność firmy?

Laura Godek, współwłaścicielka marki Lyofood: Priorytety są takie same. Zajmujemy się tym, co wcześniej, ale oczywiście informacja, że nasze produkty polecą w kosmos, rozbudziła świadomość marki. To pozytywnie wpływa też na atmosferę w zespole – ludzie czują dumę, że są częścią czegoś wyjątkowego.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Dr Agnieszka Kozak: Miłość jest możliwa bez względu na to, ile mamy lat i kim jesteśmy
Wywiad
Warszawianka Roku 2025: Nie wstydź się prosić o pomoc, to akt odwagi
Wywiad
Sylwia Sudoł: Odkąd pracuję jako ratownik medyczny, nie boję się śmierci
Wywiad
„Albo będziesz żyła ze mną, albo w ogóle”. O mechanizmach przemocy w filmie „Dom dobry”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama