Reklama
Rozwiń

Nie tylko fitness. Oto branże, które zyskują na postanowieniach noworocznych

Pierwsze tygodnie stycznia to dla wielu osób moment refleksji, chęci rozpoczęcia nowego działania i wprowadzenia zmian w życiu. Według redaktorów BBC, firmy działające w kilku kluczowych branżach cieszą się w tym czasie największą popularnością.

Publikacja: 10.01.2024 12:41

Noworoczne refleksje i wynikające z nich postanowienia dotyczą nie tylko kwestii dietetyczno-fitness

Noworoczne refleksje i wynikające z nich postanowienia dotyczą nie tylko kwestii dietetyczno-fitnessowych.

Foto: Adobe Stock

Zdaniem BBC trzy główne obszary zainteresowań klientów na początku roku to: zdrowie fizyczne, zdrowie psychiczne oraz chęć rozwoju, z naciskiem na naukę języków obcych. Wielu analityków wskazuje na to, że początek roku do dobry czas na zwrócenie uwagi na zdrowie. Dzieje się tak między innymi dlatego, że mijający miesiąc obfitował w przygotowania świąteczne i spotkania towarzyskie, które nie tylko absorbowały sporo czasu, ale też skutecznie utrudniały wszelkie przyjęte wcześniej założenia wynikające ze stosowanej diety czy planu treningowego. Po zakończonym świętowaniu nadchodzi moment refleksji oraz stopniowego powrotu do wcześniejszych lub wdrażania nowych nawyków żywieniowych i wprowadzania aktywności fizycznej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes i prawo
AI przyczynia się do pogłębiania nierówności płciowych? Wyniki raportu
Prawo
Co zrobić, gdy zostało się okradzionym i straciło dokumenty na wakacjach za granicą?
Biznes i prawo
Raport Światowego Forum Ekonomicznego nt. równości płci. Polska coraz bliżej ideału?
Biznes i prawo
W mobbingu w Polsce prym wiodą kobiety. Wyniki raportu „Pracować po ludzku”
Biznes i prawo
Czego pracownik oczekuje dziś od firmy? Punkty widzenia kobiet i mężczyzn różnią się
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama