Nie tylko fitness. Oto branże, które zyskują na postanowieniach noworocznych

Pierwsze tygodnie stycznia to dla wielu osób moment refleksji, chęci rozpoczęcia nowego działania i wprowadzenia zmian w życiu. Według redaktorów BBC, firmy działające w kilku kluczowych branżach cieszą się w tym czasie największą popularnością.

Publikacja: 10.01.2024 12:41

Noworoczne refleksje i wynikające z nich postanowienia dotyczą nie tylko kwestii dietetyczno-fitness

Noworoczne refleksje i wynikające z nich postanowienia dotyczą nie tylko kwestii dietetyczno-fitnessowych.

Foto: Adobe Stock

Zdaniem BBC trzy główne obszary zainteresowań klientów na początku roku to: zdrowie fizyczne, zdrowie psychiczne oraz chęć rozwoju, z naciskiem na naukę języków obcych. Wielu analityków wskazuje na to, że początek roku do dobry czas na zwrócenie uwagi na zdrowie. Dzieje się tak między innymi dlatego, że mijający miesiąc obfitował w przygotowania świąteczne i spotkania towarzyskie, które nie tylko absorbowały sporo czasu, ale też skutecznie utrudniały wszelkie przyjęte wcześniej założenia wynikające ze stosowanej diety czy planu treningowego. Po zakończonym świętowaniu nadchodzi moment refleksji oraz stopniowego powrotu do wcześniejszych lub wdrażania nowych nawyków żywieniowych i wprowadzania aktywności fizycznej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes i prawo
Zatrudnienie pani do sprzątania domu może „aktywować” wypalenie zawodowe. O co chodzi?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
Fundusz awaryjny to nie to samo co poduszka finansowa
Biznes i prawo
Mądra Babcia o biznesie i swoim pokoleniu: Informuję, że my mamy pieniądze
Biznes i prawo
Pokolenie Z wprowadza do firm nowy rodzaj komunikacji. „Inna wrażliwość”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes i prawo
Pokolenie Z to generacja „ukośników”. Ten model działania pracownika zmienia firmy
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont