Reklama

Pokolenie Z wymaga szczególnych zaproszeń do pracy. Oto, czego oczekują młodzi

Od dłuższego czasu mówi się o tym, że pokolenie Z zmienia zasady na rynku pracy. Młodzi nie boją się wyznaczać trendów i odważnie planują swoją przyszłość. Firmy, chcąc pozyskiwać pracowników w tej grupie wiekowej, muszą podejmować nowe działania.

Publikacja: 14.03.2025 14:06

Pokolenie Z kreuje nowe trendy na rynku pracy.

Pokolenie Z kreuje nowe trendy na rynku pracy.

Foto: Adobe Stock

Roszczeniowi, siejący postrach wśród pracodawców – to według stereotypów główne cechy pokolenia Z na rynku pracy. Wielu specjalistów zauważa też jednak, że zetki to przede wszystkim pokolenie świadome, które ceni sobie zarówno życie zawodowe, jak i sferę prywatną. Dla młodych miejsce pracy musi być przyjazne i dawać im możliwość samorealizacji. Pokolenie Z to grupa, która wprost deklaruje, że zależy jej na zadowoleniu z dnia pracy. Aktywność zawodowa, zdaniem wielu młodych ludzi, nie może dominować nad wszystkim innym, co robi się w życiu.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes i prawo
Zbadano, jak zawartość CV zależy od pochodzenia kandydata. Oto, czym wyróżniają się Polacy
Biznes i prawo
Badanie pokazało, jak teraz wygląda transparentność i równość płac w polskich firmach
Biznes i prawo
Firmy inwestujące w kulturę dobrostanu zyskują coś bardzo ważnego. Wyniki badania
Biznes i prawo
Wypalenie zawodowe pracowników to ważny sygnał dla firmy. Nowe spojrzenie na problem
Biznes i prawo
Pokolenie Z dyktuje warunki pracodawcom. Oto, czego wymaga w ogłoszeniach o pracy
Reklama
Reklama