Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 04:16 Publikacja: 19.03.2024 10:38
Meghan Markle
Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.
Foto: East News
Na oficjalnej stronie marki, na której widoczne jest eleganckie logo oraz wypisana złotą czcionką pełna nazwa firmy na jasnym tle, można, podając swój adres mailowy, dołączyć do tajemniczej listy oczekujących. Profil Instagramowy zawiera ten sam widok, podzielony na 9 kwadratów tworzących osobne posty. Krótkie nagranie video udostępnione za pośrednictwem mediów społecznościowych przedstawia żonę księcia Harry’ego układającą bukiet białych róż i krzątającą się po kuchni w casualowej stylizacji utrzymanej w białej kolorystyce. W tle słychać piosenkę Nancy Wilson „I Wish You Love”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pamela Anderson podzieliła się ciekawym spostrzeżeniem na temat obecnie panujących standardów urody. Jej zdaniem...
Jacinda Ardern została bohaterką filmu dokumentalnego „Prime Minister”, który właśnie wszedł na ekrany kin w USA...
W działaniach charytatywnych skupia się przede wszystkim na sytuacji kobiet i dzieci, ale jest też jedną z księż...
Ella Mills, pochodząca z rodziny, która stworzyła sieć supermarketów Sainsbury, założyła własną firmę i sprzedał...
Anna Faris, gwiazda serialu "Mamuśka" mówi, że opieka nad synem pozwoliła jej przezwyciężyć własne lęki. Jack pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas