Aktualizacja: 20.05.2025 18:24 Publikacja: 19.03.2024 10:38
Meghan Markle
Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.
Foto: East News
Na oficjalnej stronie marki, na której widoczne jest eleganckie logo oraz wypisana złotą czcionką pełna nazwa firmy na jasnym tle, można, podając swój adres mailowy, dołączyć do tajemniczej listy oczekujących. Profil Instagramowy zawiera ten sam widok, podzielony na 9 kwadratów tworzących osobne posty. Krótkie nagranie video udostępnione za pośrednictwem mediów społecznościowych przedstawia żonę księcia Harry’ego układającą bukiet białych róż i krzątającą się po kuchni w casualowej stylizacji utrzymanej w białej kolorystyce. W tle słychać piosenkę Nancy Wilson „I Wish You Love”.
Anna Faris, gwiazda serialu "Mamuśka" mówi, że opieka nad synem pozwoliła jej przezwyciężyć własne lęki. Jack pr...
Zofia, księżna Edynburga i szwagierka króla Wielkiej Brytanii Karola III, reprezentuje brytyjską rodzinę królews...
Barbara Jatta od 2017 roku aż do dziś zajmuje jedno z najbardziej prestiżowych posad w branży sztuki jest dyrek...
Ich historia miłosna rozpoczęła się, gdy Patricia miała zaledwie 15 lat, a o dekadę starszy pisarz zaczynał swoj...
Nazywana „wschodnią księżną Dianą” Amira al-Tawil, choć nie jest już żoną księcia, nadal tytułowana jest księżni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas