Meghan Markle zakłada nową firmę i wraca na Instagram

American Riviera Orchard – taką nazwę nosi marka stworzona przez Meghan Markle. Jakie produkty będzie sprzedawać była gwiazda serialu „Suits” i od jak dawna nie publikowała żadnych postów na Instagramie?

Publikacja: 19.03.2024 10:38

Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.

Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.

Foto: East News

„I Wish You Love”

Na oficjalnej stronie marki, na której widoczne jest eleganckie logo oraz wypisana złotą czcionką pełna nazwa firmy na jasnym tle, można, podając swój adres mailowy, dołączyć do tajemniczej listy oczekujących. Profil Instagramowy zawiera ten sam widok, podzielony na 9 kwadratów tworzących osobne posty. Krótkie nagranie video udostępnione za pośrednictwem mediów społecznościowych przedstawia żonę księcia Harry’ego układającą bukiet białych róż i  krzątającą się po kuchni w casualowej stylizacji utrzymanej w białej kolorystyce. W tle słychać piosenkę Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Jej historia
Firma Victorii Beckham po 17 latach wreszcie przyniosła zysk. Jej klucz do sukcesu
Jej historia
Maria-Chantal Miller - księżna z talentem do robienia biznesu. Na czym zarabia?
Jej historia
Australijka zbiła fortunę na darmowym produkcie. Jak tego dokonała?
WSPOMNIENIA
Zmarła matka właścicieli marki Chanel. Miała 99 lat. Była przyjaciółką Karla Lagerfelda
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Jej historia
Isabelle Huppert obchodzi 50-lecie pracy artystycznej: Nie raz pracowała z polskimi reżyserami
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką