Meghan Markle zakłada nową firmę i wraca na Instagram

American Riviera Orchard – taką nazwę nosi marka stworzona przez Meghan Markle. Jakie produkty będzie sprzedawać była gwiazda serialu „Suits” i od jak dawna nie publikowała żadnych postów na Instagramie?

Publikacja: 19.03.2024 10:38

Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.

Była księżna Sussex stworzyła markę, która ma promować rodzinne wartości i proste przyjemności.

Foto: East News

„I Wish You Love”

Na oficjalnej stronie marki, na której widoczne jest eleganckie logo oraz wypisana złotą czcionką pełna nazwa firmy na jasnym tle, można, podając swój adres mailowy, dołączyć do tajemniczej listy oczekujących. Profil Instagramowy zawiera ten sam widok, podzielony na 9 kwadratów tworzących osobne posty. Krótkie nagranie video udostępnione za pośrednictwem mediów społecznościowych przedstawia żonę księcia Harry’ego układającą bukiet białych róż i  krzątającą się po kuchni w casualowej stylizacji utrzymanej w białej kolorystyce. W tle słychać piosenkę Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Nowo powstała marka ma nawiązywać tematycznie do prowadzonego przez Meghan Markle bloga lifestyle’owego „The Tig” poświęconego między innymi modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Po zaręczynach z księciem Harrym była aktorka zawiesiła tę działalność, mając wówczas ponad 3 miliony obserwujących.

Proste przyjemności w życiu

Jak podaje „Harper’s Bazaar”, American Riviera Orchard ma promować rodzinne wartości, proste przyjemności w życiu, a także pozwolić założycielce na stworzenie czegoś własnego, ponadczasowego i ściśle związanego z jej wcześniejszymi zainteresowaniami, takimi jak pielęgnowanie domowej atmosfery czy przyjmowanie gości z dbałością o każdy detal.

Sama nazwa marki nawiązuje do obecnego miejsca zamieszkania małżonków, Santa Barbara, często określanego mianem „amerykańskiej Riwiery” ze względu na panujący tam łagodny klimat i malownicze zielone tereny otaczające to miejsce.

Serwetki, książki kucharskie, dżemy i galaretki

Podczas gdy pomysłodawczyni przedsięwzięcia nie podaje wielu szczegółów na temat profilu swojej firmy, dziennikarze „Harper’s Bazaar” dotarli do formularza, który składała 2 lutego, rejestrując nową działalność. Zgodnie z informacją tam podaną, American Riviera Orchard będzie sprzedawać artykuły wyposażenia wnętrz i kuchni, w tym karafki, sztućce, obrusy, podkładki, serwetki, książki kucharskie, a także artykuły papiernicze, tekstylia, sprzęt do jogi oraz szereg akcesoriów dla zwierząt, takich jak smycze, obroże, maty do karmienia, a nawet nasiona dla ptaków.

Czytaj więcej

Meghan Markle ostro o szerzeniu nienawiści w sieci

Za pośrednictwem prowadzonej przez byłą księżną Sussex firmy będzie można nabyć też artykuły spożywcze, takie jak: galaretki, dżemy, marmolady, przetwory owocowe, oleje, pasty do smarowania na bazie warzyw, roślin strączkowych, orzechów, czosnku, sezamu, a także masła orzechowe i owocowe.

Powrót do wirtualnego świata

Nie jest to jedyny projekt zapoczątkowany przez byłą księżną Sussex w tym roku. Kilka tygodni temu ponownie uruchomiono stronę internetową sussex.com, która również stylistycznie nawiązuje do bloga tworzonego przez serialową Rachel Zane, jeszcze zanim poznała obecnego męża. Również i tym razem nad powstaniem strony internetowej czuwała ta sama kanadyjska firma, z którą Markle współpracowała w przeszłości.

Post na temat American Riviera Orchard był pierwszą od czterech lat publikacją poczynioną przez Meghan Markle za pośrednictwem profilu instagramowego. W ciągu kilku godzin od pojawienia się tej informacji, przeczytało ją ponad 200,000 osób. Choć podanie adresu mailowego na stronie marki i wpisanie się na listę oczekujących nie przekierowuje obecnie do żadnej innej domeny ani nie wiąże się z otrzymaniem wiadomości zwrotnej, wiele wskazuje na to, że gdy firma oficjalnie rozpocznie swoją działalność, asortyment produktów do wyboru będzie imponujący.

Źródła:
https://americanriviera.com/
https://meghanmaven.com/thetig/
https://www.harpersbazaar.com/
https://sussex.com/
https://www.theguardian.com/

„I Wish You Love”

Na oficjalnej stronie marki, na której widoczne jest eleganckie logo oraz wypisana złotą czcionką pełna nazwa firmy na jasnym tle, można, podając swój adres mailowy, dołączyć do tajemniczej listy oczekujących. Profil Instagramowy zawiera ten sam widok, podzielony na 9 kwadratów tworzących osobne posty. Krótkie nagranie video udostępnione za pośrednictwem mediów społecznościowych przedstawia żonę księcia Harry’ego układającą bukiet białych róż i  krzątającą się po kuchni w casualowej stylizacji utrzymanej w białej kolorystyce. W tle słychać piosenkę Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Jej historia
Jak Maria Teresa Wielka Księżna Luksemburga pomaga wojennym ofiarom przemocy seksualnej?
Jej historia
Cindy Crawford o sobie: Nie lubię określenia „byłam modelką”
Jej historia
Eva Herzigová przekonuje: Z wiekiem stajesz się potężniejsza
Jej historia
Urodzona w więzieniu przyszła pani mecenas: kto jej pomógł w drodze na Harvard?
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Jej historia
Życie Księżniczki Stefanii z Monako to gotowy materiał na film: melodramat z happy endem?