Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 11:47 Publikacja: 14.05.2024 17:42
Brooke Shields
Stworzona przez Brooke Shields marka kosmetyczna Commence zostanie oficjalnie uruchomiona w czerwcu bieżącego roku.
Foto: East News
Przedsiębiorcza i niedościgniona w działalności marketingowej Beyoncé, uruchamiając własną linię produktów do włosów Cécred, zadbała o odpowiednią akcję promocyjną marki, podsycając zainteresowanie fanów na długo przed oficjalną premierą własnej linii kosmetyków. Wielbiciele artystki już zawczasu mogli wpisać się na listę mailingową, aby od 20 lutego oficjalnie nabywać produkty sygnowane nazwiskiem autorki takich hitów jak „Texas Hold’Em” czy „16 Carriages”. Podobną metodę zastosowała Meghan Markle, pragnąc najpierw wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów swoimi produktami, a następnie rozsyłając spersonalizowane koszyczki z prezentami od American Riviera Orchard do wybranych przez siebie odbiorców. Na jaką strategię zdecydowała się Brooke Shields i czy pójdzie w ślady słynnych bizneswoman?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pamela Anderson podzieliła się ciekawym spostrzeżeniem na temat obecnie panujących standardów urody. Jej zdaniem...
Jacinda Ardern została bohaterką filmu dokumentalnego „Prime Minister”, który właśnie wszedł na ekrany kin w USA...
W działaniach charytatywnych skupia się przede wszystkim na sytuacji kobiet i dzieci, ale jest też jedną z księż...
Ella Mills, pochodząca z rodziny, która stworzyła sieć supermarketów Sainsbury, założyła własną firmę i sprzedał...
Anna Faris, gwiazda serialu "Mamuśka" mówi, że opieka nad synem pozwoliła jej przezwyciężyć własne lęki. Jack pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas