Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 12:50 Publikacja: 14.05.2024 17:42
Brooke Shields
Stworzona przez Brooke Shields marka kosmetyczna Commence zostanie oficjalnie uruchomiona w czerwcu bieżącego roku.
Foto: East News
Przedsiębiorcza i niedościgniona w działalności marketingowej Beyoncé, uruchamiając własną linię produktów do włosów Cécred, zadbała o odpowiednią akcję promocyjną marki, podsycając zainteresowanie fanów na długo przed oficjalną premierą własnej linii kosmetyków. Wielbiciele artystki już zawczasu mogli wpisać się na listę mailingową, aby od 20 lutego oficjalnie nabywać produkty sygnowane nazwiskiem autorki takich hitów jak „Texas Hold’Em” czy „16 Carriages”. Podobną metodę zastosowała Meghan Markle, pragnąc najpierw wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów swoimi produktami, a następnie rozsyłając spersonalizowane koszyczki z prezentami od American Riviera Orchard do wybranych przez siebie odbiorców. Na jaką strategię zdecydowała się Brooke Shields i czy pójdzie w ślady słynnych bizneswoman?
Anna Faris, gwiazda serialu "Mamuśka" mówi, że opieka nad synem pozwoliła jej przezwyciężyć własne lęki. Jack pr...
Zofia, księżna Edynburga i szwagierka króla Wielkiej Brytanii Karola III, reprezentuje brytyjską rodzinę królews...
Barbara Jatta od 2017 roku aż do dziś zajmuje jedno z najbardziej prestiżowych posad w branży sztuki jest dyrek...
Ich historia miłosna rozpoczęła się, gdy Patricia miała zaledwie 15 lat, a o dekadę starszy pisarz zaczynał swoj...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Nazywana „wschodnią księżną Dianą” Amira al-Tawil, choć nie jest już żoną księcia, nadal tytułowana jest księżni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas