Aktualizacja: 07.03.2025 03:58 Publikacja: 10.07.2024 17:47
Carolina Adriana Herrera
Jedną z najcenniejszych lekcji, jakie Carolina Adriana otrzymała od matki, jest ta dotycząca pokory i dyscypliny.
Foto: East News
Carolina Adriana Herrera, córka słynnej wenezuelskiej projektantki mody, o tym samym imieniu – Caroliny Herrery, kontynuuje dziedzictwo matki. Uznawana jest za osobę o dużych pokładach kreatywności. Choć Carolina Adriana nie planowała kariery w świecie mody, jej wkład w rodzinny biznes okazał się nieoceniony.
Jako 29-latka została najmłodszą parlamentarzystką w Mongolii. Po trzech latach wystąpiła na Forum Ekonomicznym w Davos, tłumacząc, dlaczego pasterze potrzebują narzędzi AI. Jak Bolor-Erdene Battsengel przyczynia się do digitalizacji swojego kraju?
Kolejny sezon na wodzie zbliża się wielkimi krokami
Śpiewam, bo świat tego potrzebuje – deklaruje Cyndi Lauper. Na początku kariery wykonywała utwory innych artystów. Choć oczekiwano od niej kopiowania stylu innej wokalistki, ona znalazła swój własny. Po 40 latach na scenie wyruszyła w pożegnalne tournée.
Nancy Leftenant-Colon była pierwszą czarnoskórą pielęgniarką w regularnych siłach zbrojnych USA. Za swoją pracę awansowała na stopień majora. Zmarła na początku 2025 roku.
Kocha balet i jazdę konną. W ramach 3-letniego szkolenia wojskowego najbliższych 5 miesięcy spędzi na pokładzie statku hiszpańskiej marynarki wojennej. Jak księżniczka Eleonora, następczyni hiszpańskiego tronu, radzi sobie w roli kadetki?
Znana włoska modelka nosi nakrycie głowy tylko wtedy, gdy wymaga tego konkretna stylizacja. Bianca Balti odważnie pokazuje ogoloną głowę, dając światu czytelny sygnał, że jest w trakcie terapii onkologicznej. Dlaczego nie rezygnuje z pracy podczas leczenia?
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch dekad dorobiła się przydomka „królowej branży beauty”, zbudowała też własne urodowe imperium. Teraz zaczyna współpracę z marką Louis Vuitton.
Czy stojąca na Manhattanie słynna rzeźba „Nieustraszona dziewczynka” zniknie z ulic miasta? Firma, która ufundowała dzieło w ramach kampanii wzywającej do zwiększenia roli kobiet w biznesie, po cichu zmieniła swoją politykę, dostosowując ją do oczekiwań administracji Donalda Trumpa – piszą amerykańskie media.
Dwa i pół roku temu wydawało się to niewykonalne, ale udało się – Adidas sprzedał ostatnią parę butów marki Yeezy rapera Kanye'ego Westa. W ten sposób niemiecki koncern ostatecznie pożegnał się z projektem, który przez długi czas przynosił ogromne pieniądze, by następnie nieoczekiwanie stać się potężnym kamieniem u szyi.
W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.
Zmiana zawodu nie była dla niej skokiem w nieznane – raczej koniecznością, która stała się nowym początkiem. Dziś Joanna Sydor, znana z roli Teresy w serialu „M jak miłość”, też kreuje świat - w architekturze wnętrz. Zarządza projektami, kieruje zespołem i czuje, że jest na właściwym miejscu.
Czołowy francuski dom mody zamierza rozszerzyć swoją ofertę. Jeszcze w tym roku w butikach Louis Vuitton na całym świecie pojawi się nowość – kosmetyki do makijażu. To ma być jeden ze sposobów na spowolnienie na rynku dóbr luksusowych, z którymi borykają się czołowi europejscy gracze segmentu dóbr luksusowych.
Nigdy nie chciała być tylko „żoną Romana Polańskiego”. Pytana o problemy z prawem reżysera, odpowiadała: „to nie moja sprawa”. Jednak od czasu, gdy aresztowano go w Szwajcarii, robi wszystko, by przywrócić jego dobre imię. Teraz promuje książkę męża, która ukazuje się 5 marca.
2024 nie był łatwym rokiem dla firm z branży luksusowej, ale nie wszyscy mówią o rozczarowaniu i spadkach sprzedaży. Włoska marka Miu Miu, „młodsza siostra” słynnej włoskiej Prady, wyrasta na nową perłę w koronie koncernu Prada Group.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas