Aktualizacja: 22.03.2025 13:40 Publikacja: 10.07.2024 18:05
Chiara Ferragni
W 2017 roku „Forbes” ogłosił Chiarę Ferragni najbardziej wpływową influencerką modową, ale teraz Włoszka ma poważne kłopoty.
Foto: PAP/PA
Chiara Ferragni od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych towarów eksportowych Włoch. W mediach społecznościowych obserwuje ją wielomilionowe grono odbiorców. Włoszka podejmowała współpracę z wieloma czołowymi markami, nie tylko z branży modowej i kosmetycznej.
Ferragni jest też kobietą biznesu – ma własną firmę odzieżową i prowadzi agencję marketingową TBS Crew. Niestety, 37-latka zaliczyła ostatnio kolejną wizerunkową wpadkę, która mocno odbije się na jej portfelu.
Nie zamierzam przepraszać za to, że dorastam, ani dostosowywać się do oczekiwań ludzi, którzy nie rozumieją, że dziewczyna staje się kobietą – deklaruje Millie Bobby Brown.
Królowa Kamila wysłała list do Gisèle Pelicot, aby wyrazić uznanie i wsparcie dla ofiary zbiorowych gwałtów, latami organizowanych przez męża 72-latki. O korespondencji poinformował Pałac Buckingham.
10 marca w Teatrze Polskim w Warszawie odbyła się gala Orły 2025. Najważniejsze polskie nagrody filmowe przyznano po raz 27. Na czerwonym dywanie wydarzenia pojawiło się wiele znanych kobiet. Dziesięć z nich przedstawiamy w galerii poniżej.
Sukces w młodym wieku może być destrukcyjny. Okres dorastania należy przeznaczyć na eksperymentowanie – taką opinię Anna Wintour przedstawiła w jednym z wywiadów. Jak uzasadniła swój pogląd i co o takim podejściu sądzi psycholog?
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Nigdy nie chciała być tylko „żoną Romana Polańskiego”. Pytana o problemy z prawem reżysera, odpowiadała: „to nie moja sprawa”. Jednak od czasu, gdy aresztowano go w Szwajcarii, robi wszystko, by przywrócić jego dobre imię. Teraz promuje książkę męża, która ukazuje się 5 marca.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Pracowała jako modelka, w Nowym Jorku uczyła się aktorstwa. W Los Angeles odnalazła dom i zdecydowała, że nie chce już być zależna od innych. Dzisiaj Magdalena Mielcarz jako Lvma Black produkuje muzykę i mówi: „Największym sukcesem jest robić rzeczy tak, jak się chce”.
Projekt autorstwa biura SAAN Architekci zdobył nagrodę w konkursie International Property Awards 2024. Wnętrza willi na Dolnym Śląsku to minimalizm i kojące kolory, a także otwarcie się na otaczającą dom przyrodę.
„Georges Blanc” to najstarsza gwiazdkowa restauracja na świecie. Pierwszą gwiazdkę w przewodniku Michelin zdobyła w 1929 roku. W 1981 roku otrzymała trzecią – i właśnie ją straciła, po 44 latach. „Nie spodziewaliśmy się tego” – skomentował szef kuchni restauracji „Georges Blanc”.
Kiedyś przyszła do nas klientka, znana scenografka, i powiedziała: „Chcę poczuć się wkurzona. Robię projekt, który jest fajny, ale zbyt klasyczny. Muszę poczuć wściekłość, bo inaczej nie będę wyrazista”. To było wyzwanie, ale znaleźliśmy dla niej zapach – mówi Victor Kochetov, twórca i współwłaściciel Mood Scent Bar, największej polskiej sieci perfumerii niszowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Warszawa i Kraków to miejsca, które najczęściej odwiedzają turyści przyjeżdżający do Polski. Na liście największych polskich atrakcji turystycznych na razie próżno szukać Łodzi. To jednak się stopniowo zmienia.
Breitling, szwajcarski potentat na rynku zegarków, nie zwalnia tempa. Po zakupie Universal Genève w 2023 roku, Szwajcarzy ogłosili kolejne przejęcie. Dzięki temu z niebytu powróci 200-letnia marka zegarkowa Gallet, niezwykle zasłużona w erze pionierów lotnictwa.
W ostatnich latach wiele znanych marek odzieżowych przeżywało kłopoty. Niektóre z nich, jak Forever 21, nie poradziły sobie z konkurencją. Gap, amerykańska marka znana na całym świecie, wychodzi na prostą. Nowa strategia zaczyna działać - oceniają analitycy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas