Aktualizacja: 02.04.2025 02:51 Publikacja: 06.09.2023 09:44
Według bohaterów „Sukcesji” większą wartość i klasę mają skromne, choć drogie ubrania, niż te z wyraźnymi logotypami.
Foto: materiały prasowe
W ostatnim czasie – w kontrze do trwającej od ponad dwóch dekad logomanii – za synonim luksusu uchodzą gładkie ubrania, o dość prostych krojach i najczęściej stonowanych kolorach: dobrej jakości biały t-shirt i spodnie z szerokimi nogawkami, czarna sukienka lub beżowy top, do tego marynarka i niewielka torebka. Bez zbędnych ozdób, krzykliwych dodatków czy kiczowatych elementów. Dla tych, którzy stawiają na quiet luxury, czyli dyskretną elegancję, bardziej liczy się jakość ubrań, niż logo. Zresztą te osoby, które mają rozpoznać drogie projekty Loro Piany czy Brunello Cucinellego, chętnie noszone przez chociażby Gwyneth Paltrow czy Rosie Huntington-Whiteley, i tak je rozpoznają. Ta pierwsza wiosną 2023 r. podczas procesu rozstrzygającego sprawę jej kolizji z Terrym Sandersonem na stoku narciarskim Deer Valley Resort w Park City wzbudzała zainteresowanie także dzięki swoim stylizacjom.
Ponad sto dziennie - tyle skarg otrzymuje Brigitte Read, założycielka firmy odzieżowej Snag produkującej ubrania...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło...
Po latach królowania minimalistycznych stylizacji fryzur swój wielki powrót będą świętować wyraziste, przykuwają...
Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
W ostatnim czasie w mediach zaczęło być głośno o Lee So-yeon. Jeszcze nie tak dawno pochodząca z Korei Południow...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas