Aktualizacja: 06.12.2024 19:11 Publikacja: 06.09.2023 09:44
Według bohaterów „Sukcesji” większą wartość i klasę mają skromne, choć drogie ubrania, niż te z wyraźnymi logotypami.
Foto: materiały prasowe
W ostatnim czasie – w kontrze do trwającej od ponad dwóch dekad logomanii – za synonim luksusu uchodzą gładkie ubrania, o dość prostych krojach i najczęściej stonowanych kolorach: dobrej jakości biały t-shirt i spodnie z szerokimi nogawkami, czarna sukienka lub beżowy top, do tego marynarka i niewielka torebka. Bez zbędnych ozdób, krzykliwych dodatków czy kiczowatych elementów. Dla tych, którzy stawiają na quiet luxury, czyli dyskretną elegancję, bardziej liczy się jakość ubrań, niż logo. Zresztą te osoby, które mają rozpoznać drogie projekty Loro Piany czy Brunello Cucinellego, chętnie noszone przez chociażby Gwyneth Paltrow czy Rosie Huntington-Whiteley, i tak je rozpoznają. Ta pierwsza wiosną 2023 r. podczas procesu rozstrzygającego sprawę jej kolizji z Terrym Sandersonem na stoku narciarskim Deer Valley Resort w Park City wzbudzała zainteresowanie także dzięki swoim stylizacjom.
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Do jednego z kalifornijskich sądów trafił pozew przeciwko francuskiej marce Hèrmes, słynącej z torebek rozchwytywanych przez zamożnych klientów z całego świata. Stroną pozywającą jest grupa klientek i klientów, którzy zarzucają marce nieuczciwe praktyki.
Pokaz bielizny Victoria’s Secret wrócił po sześciu latach przerwy spowodowanej zarzutami o promowanie nierealistycznego obrazu kobiet. Aby udowodnić inkluzywność, firma zaprosiła na wybieg modelki ciałopozytywne, o różnych kolorach skóry, w wieku 50+ oraz transpłciowe.
Legenda modelingu Kate Moss wczoraj po raz pierwszy wystąpiła w roli aniołka Victoria's Secret. Na wybiegu Victoria's Secret Fashion Show w Nowym Jorku chwilę wcześniej zadebiutowała także jej 22-letnia córka, Lila Moss.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
W dobie powszechnego greenwashing, marka Fjällräven pokazuje, jak podchodzić do zrównoważonego rozwoju. Twardo mówi „nie” chemikaliom, zmieniającym się szybko trendom i złemu traktowaniu zwierząt, ale ma świadomość, że jeszcze nie przeszła pełnej drogi i wciąż wiele ma do zrobienia.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Święta to czas radości, blasku i dzielenia się miłością. Jeśli w tym roku szukasz pomysłów na prezenty, które zachwycą miłośniczki pielęgnacji, technologii i stylu, marka Foreo podsuwa idealne propozycje. Oto trzy wyjątkowe produkty, które znajdą swoje miejsce w sercu (i pod choinką!) każdej obdarowanej osoby.
Twórcy popularnej aplikacji randkowej Tinder opublikowali swój doroczny raport „Year in Swipe”. Pokazuje on, czego oczekują od potencjalnych partnerów i partnerek użytkownicy i użytkowniczki aplikacji, a także jak zmienia się myślenie o budowaniu związków.
Goop, lifestyle'ową marke stworzoną przez amerykańską aktorkę Gwyneth Paltrow, czekają zmiany. Czy dotychczasowa formuła działania wyczerpała się, po latach błyskawicznego wzrostu i okresie globalnej popularności?
W „męskim biznesie” sukces oznacza przede wszystkim zysk, a w „biznesie kobiecym” sukces to możliwość łączenia roli matki z rolą przedsiębiorczyni, budowanie dobrych relacji w pracy oraz rozwiązywanie konfliktów - mówi Agata Borzym, współwłaścicielka znanej marki kosmetycznej.
Producenci perfum wracają do sprawdzonej formuły, ale w nowym, bardziej wytrawnym wydaniu. To może być hit nadchodzących miesięcy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas