Aktualizacja: 18.05.2025 11:08 Publikacja: 06.09.2023 09:44
Według bohaterów „Sukcesji” większą wartość i klasę mają skromne, choć drogie ubrania, niż te z wyraźnymi logotypami.
Foto: materiały prasowe
W ostatnim czasie – w kontrze do trwającej od ponad dwóch dekad logomanii – za synonim luksusu uchodzą gładkie ubrania, o dość prostych krojach i najczęściej stonowanych kolorach: dobrej jakości biały t-shirt i spodnie z szerokimi nogawkami, czarna sukienka lub beżowy top, do tego marynarka i niewielka torebka. Bez zbędnych ozdób, krzykliwych dodatków czy kiczowatych elementów. Dla tych, którzy stawiają na quiet luxury, czyli dyskretną elegancję, bardziej liczy się jakość ubrań, niż logo. Zresztą te osoby, które mają rozpoznać drogie projekty Loro Piany czy Brunello Cucinellego, chętnie noszone przez chociażby Gwyneth Paltrow czy Rosie Huntington-Whiteley, i tak je rozpoznają. Ta pierwsza wiosną 2023 r. podczas procesu rozstrzygającego sprawę jej kolizji z Terrym Sandersonem na stoku narciarskim Deer Valley Resort w Park City wzbudzała zainteresowanie także dzięki swoim stylizacjom.
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne spos...
Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to zało...
Rynek jubilerski pełen jest obietnic. Lśniące witryny, wysokie ceny i hasła o „wiecznej miłości” potrafią przytł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas