– Powinna dostać rolę w filmie akcji. Nie musiałaby nawet grać! – taki komentarz zamieścił Elon Musk na platformie X podpisując zdjęcie wicemistrzyni olimpijskiej reprezentującej Koreę Południową. 32-letnia zawodniczka stała się ikoną paryskiego turnieju, wzbudzając podziw internautów nie tylko za sprawą osiągnięć sportowych, ale i swojej nonszalanckiej postawy prezentowanej podczas rozgrywek. Strzały z pistoletu pneumatycznego wykonywała z pełną precyzją, obserwując tarczę zza okularów z przesuwną soczewką. Lekko uniesiona głowa, lewa dłoń wetknięta w kieszeń, zawieszony na serdecznym palcu pluszowy słonik podarowany jej przez córkę na szczęście sprawiły, że o niewzruszonej zawodniczce pisał cały świat, a jej wizerunek zaczęto porównywać do bohaterów najsłynniejszych filmów akcji: Jasona Bourne’a czy Johna Wicka odgrywanych odpowiednio przez Matta Damona i Keanu Reeves’a.
Słowa Elona Muska okazały się prorocze. Utalentowana zawodniczka, której wizerunek stał się kwintesencją słowa „aura”, do imponujących osiągnięć sportowych może dodać kolejne. Po udanych występach na Igrzyskach Olimpijskich oraz na Mistrzostwach Świata w Baku w maju 2024 roku, gdzie zdobyła złoty medal, przyszedł czas na karierę w świecie kina i mody. 32-latka została obsadzona w serialu sensacyjnym „Crush”, będącym spin-offem globalnego projektu filmowego „Asia”. Zgodnie z przewidywaniami założyciela Tesli, wciela się w rolę zabójczyni. O charyzmatyczną Koreankę zabiegają też topowi projektanci mody. Jednym z najnowszych projektów, w jakich wzięła udział, jest kampania dla domu mody Balenciaga. Kto wystąpił u jej boku?
Kim Ye-ji: paryska kampania Balenciaga w gronie doświadczonych modeli
Na potrzeby kampanii reklamowej zatytułowanej „This is a Balenciaga Campaign” Kim Ye-ji powróciła do Paryża – tym razem w charakterze modelki. Zamiast dresu i butów sportowych zaprezentowała najnowsze ubrania z kolekcji hiszpańskiego domu mody: elegancką spódnicę mini zestawioną z czarnym golfem o klasycznym kroju oraz kozakami sięgającymi powyżej kolan. W skład drugiej stylizacji weszły luźne dżinsy z wycięciami na wysokości uda oraz zapięta pod szyję kurtka typu bomberka. W obu ujęciach modelka prezentuje nienaganną, gładko zaczesaną fryzurę, którą podczas występów sportowych skrzętnie ukrywała pod czapką z daszkiem. Choć stylizacje znacznie odbiegają od jej dotychczasowego anturażu, pewnej cechy wspólnej nie sposób nie odnotować: niewzruszone spojrzenie Koreanki i mina nie zdradzająca żadnych emocji pozostały niezmienne.
Oprócz Kim Ye-ji w sesji zdjęciowej autorstwa Juergena Tellera wzięli udział także między innymi: niemiecka wokalista Kim Petras oraz Romeo Beckham. 22-letni syn Vicrtorii i Davida Beckhamów już przed laty stawiał swoje pierwsze kroki w świecie mody, w 2013 roku występując w wiosenno-letniej kampanii Burberry w towarzystwie Cary Delevingne. Jako 18-latek wziął udział w sesji okładkowej włoskiego magazynu „L’Uomo Vogue”. W minionym roku zadebiutował też na wybiegu, prezentując kolekcję Balenciaga podczas Paryskiego Tygodnia Mody. W najnowszej kampanii marki zapozował na tle wieży Eifla, wygodnie zasiadając na śnieżno białej kanapie pochodzącej z prywatnej kolekcji dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demna Gvasalia. Towarzyszące mu modelki – wspomniane Kim Ye-ji, Kim Petras oraz Sua Lee, Khadim Sock i Akolde Meen – również pozują na tle najbardziej charakterystycznych paryskich budowli, prezentując najnowsze ubrania i akcesoria marki na krzesłach, sofach i fotelach dostarczonych przez gruzińskiego projektanta.