Kim Ye-ji: wicemistrzyni olimpijska podbija świat mody. Gdzie można ją zobaczyć?

Wyzwanie, wdzięczność, rozwój – tak Kim Ye-ji opisała mijający rok. Zawodniczka przykuła uwagę internautów nonszalancką postawą w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, gdzie zdobyła srebro strzelając z pistoletu pneumatycznego. Teraz podbija świat mody.

Publikacja: 01.01.2025 13:36

W licznych kampaniach, w których obecnie bierze udział wicemistrzyni olimpijska, wykorzystywane są a

W licznych kampaniach, w których obecnie bierze udział wicemistrzyni olimpijska, wykorzystywane są akcesoria, które przyczyniły się do jej światowej popularności.

Foto: East News

– Powinna dostać rolę w filmie akcji. Nie musiałaby nawet grać! – taki komentarz zamieścił Elon Musk na platformie X podpisując zdjęcie wicemistrzyni olimpijskiej reprezentującej Koreę Południową. 32-letnia zawodniczka stała się ikoną paryskiego turnieju, wzbudzając podziw internautów nie tylko za sprawą osiągnięć sportowych, ale i swojej nonszalanckiej postawy prezentowanej podczas rozgrywek. Strzały z pistoletu pneumatycznego wykonywała z pełną precyzją, obserwując tarczę zza okularów z przesuwną soczewką. Lekko uniesiona głowa, lewa dłoń wetknięta w kieszeń, zawieszony na serdecznym palcu pluszowy słonik podarowany jej przez córkę na szczęście sprawiły, że o niewzruszonej zawodniczce pisał cały świat, a jej wizerunek zaczęto porównywać do bohaterów najsłynniejszych filmów akcji: Jasona Bourne’a czy Johna Wicka odgrywanych odpowiednio przez Matta Damona i Keanu Reeves’a.

Słowa Elona Muska okazały się prorocze. Utalentowana zawodniczka, której wizerunek stał się kwintesencją słowa „aura”, do imponujących osiągnięć sportowych może dodać kolejne. Po udanych występach na Igrzyskach Olimpijskich oraz na Mistrzostwach Świata w Baku w maju 2024 roku, gdzie zdobyła złoty medal, przyszedł czas na karierę w świecie kina i mody. 32-latka została obsadzona w serialu sensacyjnym „Crush”, będącym spin-offem globalnego projektu filmowego „Asia”. Zgodnie z przewidywaniami założyciela Tesli, wciela się w rolę zabójczyni. O charyzmatyczną Koreankę zabiegają też topowi projektanci mody. Jednym z najnowszych projektów, w jakich wzięła udział, jest kampania dla domu mody Balenciaga. Kto wystąpił u jej boku?

Kim Ye-ji: paryska kampania Balenciaga w gronie doświadczonych modeli

Na potrzeby kampanii reklamowej zatytułowanej „This is a Balenciaga Campaign” Kim Ye-ji powróciła do Paryża – tym razem w charakterze modelki. Zamiast dresu i butów sportowych zaprezentowała najnowsze ubrania z kolekcji hiszpańskiego domu mody: elegancką spódnicę mini zestawioną z czarnym golfem o klasycznym kroju oraz kozakami sięgającymi powyżej kolan. W skład drugiej stylizacji weszły luźne dżinsy z wycięciami na wysokości uda oraz zapięta pod szyję kurtka typu bomberka. W obu ujęciach modelka prezentuje nienaganną, gładko zaczesaną fryzurę, którą podczas występów sportowych skrzętnie ukrywała pod czapką z daszkiem. Choć stylizacje znacznie odbiegają od jej dotychczasowego anturażu, pewnej cechy wspólnej nie sposób nie odnotować: niewzruszone spojrzenie Koreanki i mina nie zdradzająca żadnych emocji pozostały niezmienne.

Oprócz Kim Ye-ji w sesji zdjęciowej autorstwa Juergena Tellera wzięli udział także między innymi: niemiecka wokalista Kim Petras oraz Romeo Beckham. 22-letni syn Vicrtorii i Davida Beckhamów już przed laty stawiał swoje pierwsze kroki w świecie mody, w 2013 roku występując w wiosenno-letniej kampanii Burberry w towarzystwie Cary Delevingne. Jako 18-latek wziął udział w sesji okładkowej włoskiego magazynu „L’Uomo Vogue”. W minionym roku zadebiutował też na wybiegu, prezentując kolekcję Balenciaga podczas Paryskiego Tygodnia Mody. W najnowszej kampanii marki zapozował na tle wieży Eifla, wygodnie zasiadając na śnieżno białej kanapie pochodzącej z prywatnej kolekcji dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demna Gvasalia. Towarzyszące mu modelki – wspomniane Kim Ye-ji, Kim Petras oraz Sua Lee, Khadim Sock i Akolde Meen – również pozują na tle najbardziej charakterystycznych paryskich budowli, prezentując najnowsze ubrania i akcesoria marki na krzesłach, sofach i fotelach dostarczonych przez gruzińskiego projektanta.

Czytaj więcej

Świat "przeoczył" olimpijską medalistkę - partnerkę strzelca Yusufa Dikeça. Dlaczego?

Kim Ye-ji: kampanie modowe, propozycje udziału w programach telewizyjnych

Choć sama Kim Ye-ji ubiera się skromnie i w codziennych stylizacjach stawia na wygodę, w wywiadzie udzielonym CNN w paźdzeirniku 2024 roku przyznała, że często słyszy komplementy na temat własnego wyglądu. – Noszę zwykłe T-shirty, bluzy i dżinsy. Podczas treningów i turniejów mam na sobie dresy i sportowe buty. Ubieram się zwyczajnie. Jednak dużo osób mówi mi, że wyglądam dobrze – wyznała.

Urodę i potencjał Koreanki dostrzegli również przedstawiciele innych znanych firm oraz redaktorzy poczytnych pism poświęconych tematyce modowej. Zaledwie kilka tygodni po zakończeniu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu sportsmenka wzięła udział w sesjach zdjęciowych dla magazynów „Elle”, „Vogue” i „W Korea”, prezentując ubrania takich marek jak Louis Vuitton czy Givenchy. W październiku 2024 roku została ambasadorką marki Tesla w Korei Południowej. – Niemal 20 znanych na świecie firm zaproponowało jej współpracę w swoich kampaniach reklamowych, a producenci ponad 10 telewizyjnych show chcieliby zatrudnić ją w swoich programach i serialach – zdradził w rozmowie z “Korea Herald” przedstawiciel agencji modelek, z którą 32-latka podpisała kontrakt w sierpniu 2024 roku.

Czytaj więcej

Maye Musk. Jak matka Elona wychowała 3 milionerów i sama zrobiła imponującą karierę?

Kim Ye-ji: nie ma czego poprawiać

W licznych kampaniach, w których obecnie bierze udział wicemistrzyni olimpijska, wykorzystywane są akcesoria, które przyczyniły się do jej światowej popularności. Pistolet pneumatyczny czy okulary strzeleckie z przesuwną soczewką pojawiają się w wielu ujęciach, a gdy ich zabraknie, modelka wykonuje charakterystyczny gest dłońmi, imitując trzymanie broni czy postawę prezentowaną podczas paryskich zawodów. – To wszystko, co wydarzyło się po Igrzyskach Olimpijskich, nadal wydaje mi się nierealne. W krótkim czasie doświadczyłam tak wielu niesamowitych rzeczy. Chociaż było to przytłaczające, to każdego dnia odczuwam ogromną wdzięczność za wszystko, co obecnie dzieje się w moim życiu – wyznała w wywiadzie dla brytyjskiego magazynu „i-D” poświęconego modzie, muzyce, sztuce i kulturze młodzieżowej.

Po zwycięstwie w Mistrzostwach Świata w Baku, Kim Ye-ji została zapytana, czy zechciałaby cokolwiek polepszyć w swojej technice strzeleckiej. – Nie ma czego poprawiać – odpowiedziała z właściwą sobie nonszalancją. Wiele wskazuje na to, że takie przeświadczenie dotyczy nie tylko jej występów sportowych.

Źródła:
https://edition.cnn.com/
https://i-d.co/

– Powinna dostać rolę w filmie akcji. Nie musiałaby nawet grać! – taki komentarz zamieścił Elon Musk na platformie X podpisując zdjęcie wicemistrzyni olimpijskiej reprezentującej Koreę Południową. 32-letnia zawodniczka stała się ikoną paryskiego turnieju, wzbudzając podziw internautów nie tylko za sprawą osiągnięć sportowych, ale i swojej nonszalanckiej postawy prezentowanej podczas rozgrywek. Strzały z pistoletu pneumatycznego wykonywała z pełną precyzją, obserwując tarczę zza okularów z przesuwną soczewką. Lekko uniesiona głowa, lewa dłoń wetknięta w kieszeń, zawieszony na serdecznym palcu pluszowy słonik podarowany jej przez córkę na szczęście sprawiły, że o niewzruszonej zawodniczce pisał cały świat, a jej wizerunek zaczęto porównywać do bohaterów najsłynniejszych filmów akcji: Jasona Bourne’a czy Johna Wicka odgrywanych odpowiednio przez Matta Damona i Keanu Reeves’a.

Pozostało jeszcze 87% artykułu
Moda
Piękna 80-letnia. Seniorka z Zambii robi furorę w social mediach jako ikona stylu
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Moda
Słynna marka luksusowych torebek ma kłopoty. Klienci zarzucają jej nieuczciwe praktyki
Moda
Victoria’s Secret stawia teraz na inkluzywność. Nie wszystkim jednak to się podoba
Moda
Kate Moss wraz z córką wzięły udział w pokazie bielizny. Uroda i talent widoczne gołym okiem?
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Moda
Fjällräven - szwedzka jakość na lata
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay