Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie

O programie „With Love, Meghan” napisano wiele, wyśmiewając tematykę show i komentarze prowadzącej. Jednak zaprezentowane przez Meghan Markle stylizacje do tego stopnia przypadły do gustu widzom, że ich producenci odnotowują rekordowe wyniki sprzedaży.

Publikacja: 02.04.2025 11:48

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżn

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżna Sussex zaprezentowała podczas programu kulinarnego „With Love, Meghan”.

Foto: AFP

Mając świadomość efektu, jaki wybory modowe Meghan Markle wywierają na zainteresowanie wskazanymi markami i decyzje zakupowe konsumentów, żona księcia Harry’ego starannie dobiera ubrania i akcesoria, w których pojawia się publicznie. Biały, przewiązywany w talii płaszcz kanadyjskiej marki Line The Label, który ukochana księcia Harry’ego miała na sobie w dniu ogłoszenia zaręczyn, został nazwany na jej cześć „The Meghan”. Sprzedany w kilka minut po ukazaniu się zdjęć z ceremonii, wielokrotnie powracał do kolejnych kolekcji, a gwiazda serialu „Suits” nabyła go w kilku różnych kolorach. – Spędzam mnóstwo czasu, poszukując odpowiednich marek i przeglądając ich kolekcje online. Staram się znaleźć świetnych nowych projektantów z różnych rejonów świata – podkreśliła w wywiadzie dla „The New York Times”.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Moda
Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?
Moda
Polki z pokolenia Z budują nowe spojrzenie na ubrania. „To nie są po prostu rzeczy"
Moda
Met Gala 2025: garnitur w 400 interpretacjach
Moda
Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z
Moda
Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością