Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 16:29 Publikacja: 02.04.2025 11:48
O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżna Sussex zaprezentowała podczas programu kulinarnego „With Love, Meghan”.
Foto: AFP
Mając świadomość efektu, jaki wybory modowe Meghan Markle wywierają na zainteresowanie wskazanymi markami i decyzje zakupowe konsumentów, żona księcia Harry’ego starannie dobiera ubrania i akcesoria, w których pojawia się publicznie. Biały, przewiązywany w talii płaszcz kanadyjskiej marki Line The Label, który ukochana księcia Harry’ego miała na sobie w dniu ogłoszenia zaręczyn, został nazwany na jej cześć „The Meghan”. Sprzedany w kilka minut po ukazaniu się zdjęć z ceremonii, wielokrotnie powracał do kolejnych kolekcji, a gwiazda serialu „Suits” nabyła go w kilku różnych kolorach. – Spędzam mnóstwo czasu, poszukując odpowiednich marek i przeglądając ich kolekcje online. Staram się znaleźć świetnych nowych projektantów z różnych rejonów świata – podkreśliła w wywiadzie dla „The New York Times”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Bycie "eko" wpisuje się w język współczesnego rynku. „Bio” i „organic” w branży spożywczej, „sustainable”, „cons...
Dziś sprzedaż pierścionka za 20 tysięcy złotych nie jest u nas rzadkością. Napawa mnie to dumą, bo świadczy o og...
„Od kiedy wyrzucanie zużytej odzieży do śmieci jest zabronione jesteśmy zarzucani, sorry, szmatami” – alarmuje s...
Zbyt wyrazisty kolor paznokci, brak rajstop latem, nieadekwatna długość spódnicy – tyle wystarczy, by profesjona...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Kary dla firm zanieczyszczających środowisko, zakazy reklamy w mediach tradycyjnych, nowe obowiązki informacyjne...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas