Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie

O programie „With Love, Meghan” napisano wiele, wyśmiewając tematykę show i komentarze prowadzącej. Jednak zaprezentowane przez Meghan Markle stylizacje do tego stopnia przypadły do gustu widzom, że ich producenci odnotowują rekordowe wyniki sprzedaży.

Publikacja: 02.04.2025 11:48

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżn

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżna Sussex zaprezentowała podczas programu kulinarnego „With Love, Meghan”.

Foto: AFP

Mając świadomość efektu, jaki wybory modowe Meghan Markle wywierają na zainteresowanie wskazanymi markami i decyzje zakupowe konsumentów, żona księcia Harry’ego starannie dobiera ubrania i akcesoria, w których pojawia się publicznie. Biały, przewiązywany w talii płaszcz kanadyjskiej marki Line The Label, który ukochana księcia Harry’ego miała na sobie w dniu ogłoszenia zaręczyn, został nazwany na jej cześć „The Meghan”. Sprzedany w kilka minut po ukazaniu się zdjęć z ceremonii, wielokrotnie powracał do kolejnych kolekcji, a gwiazda serialu „Suits” nabyła go w kilku różnych kolorach. – Spędzam mnóstwo czasu, poszukując odpowiednich marek i przeglądając ich kolekcje online. Staram się znaleźć świetnych nowych projektantów z różnych rejonów świata – podkreśliła w wywiadzie dla „The New York Times”.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Moda
Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
Materiał Promocyjny
Botki czy trzewiki? Jesienny przewodnik po butach
Moda
„Efekt Sanae”: Świat oszalał na punkcie torebki premier Japonii. Co to za model?
Moda
Córka Gwyneth Paltrow podbija nie tylko świat mody. Zasługuje na miano "nepo baby"?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Moda
Osobista torebka Jane Birkin marki Hermès idzie pod młotek. „Moja towarzyszka podróży”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama