Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie

O programie „With Love, Meghan” napisano wiele, wyśmiewając tematykę show i komentarze prowadzącej. Jednak zaprezentowane przez Meghan Markle stylizacje do tego stopnia przypadły do gustu widzom, że ich producenci odnotowują rekordowe wyniki sprzedaży.

Publikacja: 02.04.2025 11:48

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżn

O potędze „efektu Meghan” przekonali się też właściciele tych marek modowych, których ubrania księżna Sussex zaprezentowała podczas programu kulinarnego „With Love, Meghan”.

Foto: AFP

Mając świadomość efektu, jaki wybory modowe Meghan Markle wywierają na zainteresowanie wskazanymi markami i decyzje zakupowe konsumentów, żona księcia Harry’ego starannie dobiera ubrania i akcesoria, w których pojawia się publicznie. Biały, przewiązywany w talii płaszcz kanadyjskiej marki Line The Label, który ukochana księcia Harry’ego miała na sobie w dniu ogłoszenia zaręczyn, został nazwany na jej cześć „The Meghan”. Sprzedany w kilka minut po ukazaniu się zdjęć z ceremonii, wielokrotnie powracał do kolejnych kolekcji, a gwiazda serialu „Suits” nabyła go w kilku różnych kolorach. – Spędzam mnóstwo czasu, poszukując odpowiednich marek i przeglądając ich kolekcje online. Staram się znaleźć świetnych nowych projektantów z różnych rejonów świata – podkreśliła w wywiadzie dla „The New York Times”.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Moda
„Efekt Sanae”: Świat oszalał na punkcie torebki premier Japonii. Co to za model?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Moda
Córka Gwyneth Paltrow podbija nie tylko świat mody. Zasługuje na miano "nepo baby"?
Moda
Osobista torebka Jane Birkin marki Hermès idzie pod młotek. „Moja towarzyszka podróży”
Moda
Gigant branży mody ma nową dyrektorkę kreatywną. Kto będzie projektować męską linię Hermèsa?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Moda
Słynny dom mody po 37 latach żegna się z dyrektor kreatywną. Koniec pewnej ery
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama