Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 10:44 Publikacja: 07.04.2025 15:47
Pomysł wdrożenia awatarów AI stanowiących bliźniacze wersje modeli zatrudnianych w kampaniach reklamowych przedstawił dyrektor kreatywny marki H&M, Jörgen Andersson.
Foto: Adobe Stock
– Jest dokładnie taka jak ja, tylko mniej zmęczona – wyjaśnia modelka Mathilda Gvarliani w rozmowie z serwisem „The Business of Fashion”, zapytana o opinię na temat bliźniaczej wersji siebie samej, w postaci awatara AI. Pochodząca z Gruzji modelka w swoim zawodowym portfolio ma między innymi współpracę z Chanel, Louis Vuitton, Hermès, Rabanne, H&M czy Victoria Beckham. Zaangażowanie w tak różnorodne projekty wiąże się z koniecznością częstych podróży, co z kolei niejednokrotnie oznacza zmianę stref czasowych. We właściwym wywiązaniu się z podjętych zobowiązań w tak oddalonych od siebie lokalizacjach jak Paryż, Barcelona, Sztokholm, Los Angeles czy Nowy Jork pomocna może okazać się bliźniacza wersja modelki: równie posągowa, obdarzona nietuzinkową urodą i godną pozazdroszczenia sylwetką, mająca jednak pewną istotną przewagę nad Mathildą Gvarliani. Jako awatar AI nie ulega takim słabościom jak zmęczenie, obniżony nastrój spowodowany zmianą stref czasowych czy obolałe mięśnie nadwerężone udziałem w wielogodzinnych sesjach zdjęciowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Bycie "eko" wpisuje się w język współczesnego rynku. „Bio” i „organic” w branży spożywczej, „sustainable”, „cons...
Dziś sprzedaż pierścionka za 20 tysięcy złotych nie jest u nas rzadkością. Napawa mnie to dumą, bo świadczy o og...
„Od kiedy wyrzucanie zużytej odzieży do śmieci jest zabronione jesteśmy zarzucani, sorry, szmatami” – alarmuje s...
Zbyt wyrazisty kolor paznokci, brak rajstop latem, nieadekwatna długość spódnicy – tyle wystarczy, by profesjona...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Kary dla firm zanieczyszczających środowisko, zakazy reklamy w mediach tradycyjnych, nowe obowiązki informacyjne...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas