Reklama

Agnieszka Rosa: Wartością samą w sobie jest to, że mogę się utrzymywać z własnej pasji

Dziś sprzedaż pierścionka za 20 tysięcy złotych nie jest u nas rzadkością. Napawa mnie to dumą, bo świadczy o ogromnym zaufaniu klientów - mówi Agnieszka Rosa, która w 2012 roku założyła niszową markę biżuteryjną pod własnym nazwiskiem. Nigdy nie myślała o masowej produkcji.

Publikacja: 26.08.2025 13:37

Agnieszka Rosa: Może nasza firma nie jest wzorem na dochodowy biznes, ale na pewno jest przykładem n

Agnieszka Rosa: Może nasza firma nie jest wzorem na dochodowy biznes, ale na pewno jest przykładem na dobre, satysfakcjonujące życie. Bo największy sukces dla mnie to robić to, co się kocha.

Foto: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Jak to się stało, że zajęła się pani projektowaniem biżuterii?

Jako nastolatka chciałam mieć coś ładnego, ale nie podobała mi się biżuteria, którą nosiły moja mama i babcia; wydawała mi się przestarzała. Ta w sklepach, głównie w sieciówkach, też nie do końca mi odpowiadała, nie mówiąc już o tym, że nie było mnie na nią stać. Przerabiałam więc to, co miałam: prezenty na osiemnaste urodziny i to, co podarowała mi mama ze swojej szkatułki.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Słynny dom mody po 37 latach żegna się z dyrektor kreatywną. Koniec pewnej ery
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Moda
Nicole Kidman ponownie podejmuje współpracę ze znaną marką luksusową
Moda
Ekspertka savoir-vivre'u o stylizacji Melanii Trump w Windsorze: Tak się nie siada do stołu
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Trenerka savoir-vivre'u o tym, jak prezydentowa Marta Nawrocka wypadła w Watykanie
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama