Reklama
Rozwiń
Reklama

Nicole Kidman ponownie podejmuje współpracę ze znaną marką luksusową

Ponad dwie dekady po udziale Nicole Kidman w kampanii reklamowej perfum sygnowanych logo Chanel, aktorka znów została ambasadorką marki. Mimo trudności w życiu prywatnym, nie jest to obecnie jej jedyne zawodowe wyzwanie.

Publikacja: 08.10.2025 17:53

Mimo zawirowań w życiu prywatnym 58-letnia gwiazda odnotowuje kolejne sukcesy w karierze zawodowej.

Mimo zawirowań w życiu prywatnym 58-letnia gwiazda odnotowuje kolejne sukcesy w karierze zawodowej.

Foto: PAP/Abaca

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie zmiany zachodzą w życiu zawodowym Nicole Kidman?
  • Kim jest Matthieu Blazy i jak rysuje się jego wizja luksusowej marki Chanel, której ambasadorką będzie Nicole Kidman?
  • Dlaczego ponowna współpraca Nicole Kidman z Chanel jest istotnym wydarzeniem zarówno dla aktorki, jak i dla nowego dyrektora kreatywnego marki?

Radykalna zmiana fryzury, stylu ubierania się, czy podjęcie starań o uzyskanie wymarzonej sylwetki, często sygnalizuje rozpoczęcie nowego etapu w życiu danej osoby oraz chęć symbolicznego zamknięcia rozdziału, który ma swój niespodziewany finał. Gdy pod koniec września bieżącego roku media obiegła informacja o rozpadzie trwającego 19 lat małżeństwa Nicole Kidman i Keitha Urbana, a niespełna tydzień później aktorka pojawiła się w towarzystwie córek na Paryskim Tygodniu Mody, jej odmieniony wizerunek stał się tematem przewodnim medialnych doniesień poświęconych wydarzeniu.

58-latka zrezygnowała na tę okoliczność z tak charakterystycznej dla jej dotychczasowych stylizacji wieczorowej sukni podkreślającej sylwetkę. Zamiast tego zaprezentowała się w efektownym zestawie złożonym z białej, obszernej koszuli oraz niebieskich spodni. Spod ich luźnych nogawek widoczne były czubki czarnych butów, a stonowaną stylizację dopełniła torebka w kolorze ognistej czerwieni, którą gwiazda serialu „Para idealna” trzymała w dłoni. Podobny odcień miało wyeksponowane na śnieżnobiałej koszuli logo Chanel. Jako nowa ambasadorka marki, wcielająca się w tę rolę po raz drugi po 20 latach, zdobywczyni Oscara nieprzypadkowo wybrała na tę okazję zestaw sygnowany logo francuskiego domu mody. – Co za noc. Nowa fryzura, nowa era – pisała na Instagramie Adir Abergel, stylistka fryzur odpowiedzialna za odświeżony kolor włosów i grzywkę zaprezentowaną tego wieczoru przez australijską gwiazdę.

Nicole Kidman w pierwszej kampanii reklamowej Chanel

– Nie obchodzi mnie jutro. Po prostu jedź – szeptała bohaterka 180-sekundowego filmu reklamowego Chanel, mającego swoją premierę w 2004 r.. Wcielająca się w rolę prześladowanej przez paparazzi gwiazdy filmowej Nicole Kidman, przemierza ulice Sydney, wsiadając do przypadkowej taksówki, już zajętej przez innego pasażera. Nieznajomy, odegrany przez Rodrigo Santoro, pomaga intrygującej blondynce opuścić miasto i uciec przed obiektywami wszechobecnych fotografów. Gdy wysiadają z samochodu, uwagę widzów przykuwa spektakularny, czterometrowy tren sukni, wykonanej z różowego, jedwabnego tiulu, ozdobionej 250 strusimi piórami i ponad trzema tysiącami srebrnych kryształów i cekinów. – Mam niesamowite wspomnienia związane z moją pierwszą współpracą z Karlem Lagerfeldem przy realizacji tej kampanii – wspominała aktorka po latach w wywiadzie dla magazynu „Vogue”. – Pamiętam jego śmiech, kiedy po raz pierwszy naszkicował suknię i przekazał mi projekt. Zawsze mnie rozśmieszał. Zaprojektował dla mnie wiele kreacji, ale myślę, że ta była najbardziej spektakularna – dodała.

Reklama
Reklama

Blisko dwie dekady po nagraniu reklamy wyreżyserowanej przez Baza Luhrmanna, Nicole Kidman miała okazję ponownie zaprezentować się w swojej ulubionej sukni autorstwa Karla Lagerfelda, który przez lata był dyrektorem kreatywnym Chanel. Dla uhonorowania zmarłego w 2019 projektanta motywem przewodnim odbywającej się 4 lata po jego śmierci Met Gali była interpretacja jego niezapomnianych kreacji. Podczas uroczystości zatytułowanej „Karl Lagerfeld: A Line of Beauty”, Nicole Kidman nie tylko założyła wyjątkową kreację sprzed lat, ale też wpięła we włosy aksamitną wstążkę, inspirowaną charakterystycznym uczesaniem niemieckiego projektanta. – Dziękuję za piękne wspomnienia – podpisała serię zdjęć dokumentujących przygotowania do uroczystości.

Czytaj więcej

Nicole Kidman odebrała nagrodę za całokształt twórczości

Nicole Kidman o współpracy z nowym dyrektorem kreatywnym Chanel: jego kreacje z pewnością będą zachwycające

Rozpoczynając ponowną współpracę z legendarną marką, gwiazda dołączy do znanej z serialu „The Bear” aktorki Ayo Edebiri, która została pierwszą ambasadorką Chanel mianowaną przez nowego dyrektora artystycznego, Matthieu Blazy’ego. – Jako osoba, która tak bardzo ceni modę, z niecierpliwością czekam na poznanie wizji Matthieu oraz jego pierwszej kolekcji dla najstarszego wciąż działającego domu mody haute couture. Cieszę się na myśl o tym, że niebawem będę mogła nosić zaprojektowane przez niego kreacje, które z pewnością okażą się zachwycające – powiedziała gwiazda filmu „Babygirl” w rozmowie z magazynem WWD.

W dalszej części cytowanego wywiadu 58-latka wyraziła podziw wobec dotychczasowych osiągnięć założonej w 1909 r. marki stanowiącej synonim luksusu i ponadczasowej elegancji. – Coco Chanel i jej następcy zawsze wyprzedzali trendy, proponując kolekcje, które dodają kobietom blasku i wdzięku. Matthieu z całą pewnością będzie kontynuował tę tradycję, podobnie jak przez lata czynił to Karl Lagerfeld – podkreśliła.

Czytaj więcej

Jennifer Aniston wspomina rozwód z Bradem Pittem: Nie pisałam się na to

Nowy dyrektor artystyczny Chanel: współpraca z Nicole Kidman to spełnienie marzeń

Matthieu Blazy również wyraził uznanie wobec artystycznych dokonań Nicole Kidman oraz jej wcześniejszej współpracy z Karlem Lagerfeldem przy okazji realizacji wspomnianej reklamy. – Od niezapomnianego filmu Baza Luhrmanna po niezliczone kreacje na czerwonym dywanie, Nicole zawsze była częścią historii francuskiego domu mody, który obecnie reprezentuję. Niezależna i nieustannie ewoluująca, jest dla mnie ucieleśnieniem kobiety Chanel – zaznaczył w rozmowie z „WWD”.

Reklama
Reklama

41-letni projektant pochodzący z Paryża miał już okazję współpracować z odtwórczynią tytułowej roli w filmie biograficznym „Grace księżna Monako”. Jako dyrektor artystyczny marki Bottega Veneta w latach 2020-2024 zaprojektował suknię, którą aktorka miała na sobie podczas premiery serialu „Lioness” w grudniu minionego roku. – Wiem, że łączy nas prawdziwe zamiłowanie do mody. Współpraca z Nicole w przeszłości oraz możliwość ponownego spotkania z nią przy okazji nadchodzących projektów, to spełnienie marzeń i nie wyobrażam sobie, aby cokolwiek mogło uczynić mnie szczęśliwszym – deklarował w cytowanej rozmowie.

Czytaj więcej

Dakota i Elle Fanning po raz pierwszy razem na planie filmowym. Oto, w czym zagrają

Kariera zawodowa Nicole Kidman w rozkwicie

Mimo zawirowań w życiu prywatnym 58-letnia gwiazda odnotowuje kolejne sukcesy w karierze zawodowej. W minionym roku zagrała w trzech serialach: „Lioness”, „Para idealna”, „Ekspatki” oraz w trzech filmach fabularnych: „Zaklęci”, „Babygirl” i „Sprawa rodzinna”. Film „Holland” i kolejna odsłona serialu „Dziewięcioro nieznajomych” miały swoją premierę w 2025 r., a wśród nowych produkcji z jej udziałem zapowiedzianych na nadchodzące miesiące, są między innymi komedia „Totalna Magia 2”, w której Nicole Kidman po niemal trzech dekadach ponownie spotka się na planie filmowym z Sandrą Bullock, a także długo wyczekiwany, trzeci sezon serialu „Wielkie kłamstewka”.

W dniu, w którym ogłoszono ponowną współpracę Nicole Kidman z Chanel, magazyn „Variety” podał też informację o planowanym na nadchodzący rok rozpoczęciu produkcji serialu prawniczego „Discretion”, w którym u boku Nicole Kidman wystąpi Elle Fanning. W ośmioodcinkowym serialu panie nie tylko wcielą się w role mentorki i jej protegowanej w prestiżowej kancelarii prawniczej w Dallas, ale też – obok Dakoty Fanning, Susannah Grant i Brittany Kahan Ward – będą producentkami wykonawczymi opisywanego show. Jak widać, zmiana wizerunkowa w przypadku Nicole Kidman rzeczywiście sygnalizuje rozpoczęcie nie jednego, a wielu nowych etapów w życiu.

Źródła:
https://wwd.com/
https://www.vogue.com/
https://variety.com/2025

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie zmiany zachodzą w życiu zawodowym Nicole Kidman?
  • Kim jest Matthieu Blazy i jak rysuje się jego wizja luksusowej marki Chanel, której ambasadorką będzie Nicole Kidman?
  • Dlaczego ponowna współpraca Nicole Kidman z Chanel jest istotnym wydarzeniem zarówno dla aktorki, jak i dla nowego dyrektora kreatywnego marki?
Pozostało jeszcze 96% artykułu

Radykalna zmiana fryzury, stylu ubierania się, czy podjęcie starań o uzyskanie wymarzonej sylwetki, często sygnalizuje rozpoczęcie nowego etapu w życiu danej osoby oraz chęć symbolicznego zamknięcia rozdziału, który ma swój niespodziewany finał. Gdy pod koniec września bieżącego roku media obiegła informacja o rozpadzie trwającego 19 lat małżeństwa Nicole Kidman i Keitha Urbana, a niespełna tydzień później aktorka pojawiła się w towarzystwie córek na Paryskim Tygodniu Mody, jej odmieniony wizerunek stał się tematem przewodnim medialnych doniesień poświęconych wydarzeniu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu
/
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Reklama
Materiał Promocyjny
Botki czy trzewiki? Jesienny przewodnik po butach
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Moda
„Efekt Sanae”: Świat oszalał na punkcie torebki premier Japonii. Co to za model?
Moda
Córka Gwyneth Paltrow podbija nie tylko świat mody. Zasługuje na miano "nepo baby"?
Moda
Osobista torebka Jane Birkin marki Hermès idzie pod młotek. „Moja towarzyszka podróży”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Moda
Gigant branży mody ma nową dyrektorkę kreatywną. Kto będzie projektować męską linię Hermèsa?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama