Reklama

Rozmiar czcionki w menu może wpływać na wybory dokonywane w restauracji

Chociaż zapewne nikomu z nas świadomie nie przyszłoby do głowy stwierdzić, że przy wyborze potrawy w restauracji gość kieruje się rozmiarem czcionki w menu, to wyniki badań ujawniają, że wcale nie jest to zupełnie abstrakcyjną ideą. Okazuje się bowiem, że niższa kaloryczność opisana w określony sposób, skłania do wyboru zdrowszych opcji.

Publikacja: 21.11.2023 17:07

Dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom.

Dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom.

Foto: Adobe Stock

Specjaliści marketingowi doskonale rozumieją, że klient „je” nie tylko ustami, ale również oczami – dlatego dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom. Obecnie jednak coraz więcej świadomych klientów kieruje się nie tylko własnymi preferencjami co do walorów smakowych posiłku, lecz również jego wpływem na zdrowie. Stąd wynika wzmożone zainteresowanie konsumentów danymi odnośnie kaloryczności poszczególnych dań.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Styl życia
Sophie Turner odpiera zarzuty o zaniedbywanie córek. Zdecydowana reakcja aktorki
Styl życia
AI staje się nowym „przyborem szkolnym”. Zagrożenie czy stymulator rozwoju?
Styl życia
Zapachy mogą pomóc w walce ze stresem? Japończycy rzucają nowe światło na to zagadnienie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Styl życia
Koniec wieczorów panieńskich, jakie znamy? W ich organizacji daje o sobie znać nowy trend
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama