Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.10.2025 09:26 Publikacja: 21.11.2023 17:07
Dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom.
Foto: Adobe Stock
Specjaliści marketingowi doskonale rozumieją, że klient „je” nie tylko ustami, ale również oczami – dlatego dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom. Obecnie jednak coraz więcej świadomych klientów kieruje się nie tylko własnymi preferencjami co do walorów smakowych posiłku, lecz również jego wpływem na zdrowie. Stąd wynika wzmożone zainteresowanie konsumentów danymi odnośnie kaloryczności poszczególnych dań.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Choć niewątpliwie napad na najsłynniejsze muzeum świata, Luwr, jest najzuchwalszym w historii, nie można powiedz...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Okazuje się, że nie potrzeba ani kosztownych urządzeń, ani nawet intensywnych ćwiczeń, aby znacząco zwiększyć sw...
Przy okazji zmiany czasu warto pomyśleć przede wszystkim o tym, aby nie mieć poczucia jego marnowania. We współc...
Dzieci w Szwecji od lat należą do najszczęśliwszych na świecie. Stan ten przypisuje się zjawisku lagom. Oto, w c...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Zdaniem wielu ekspertów rozpoczęła się właśnie era „wielkiego transferu bogactwa”, czyli dziedziczenia fortun pr...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas