Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 23:12 Publikacja: 21.11.2023 17:07
Dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom.
Foto: Adobe Stock
Specjaliści marketingowi doskonale rozumieją, że klient „je” nie tylko ustami, ale również oczami – dlatego dobre restauracje przykładają wagę do szaty graficznej oraz estetyki kart menu oferowanych gościom. Obecnie jednak coraz więcej świadomych klientów kieruje się nie tylko własnymi preferencjami co do walorów smakowych posiłku, lecz również jego wpływem na zdrowie. Stąd wynika wzmożone zainteresowanie konsumentów danymi odnośnie kaloryczności poszczególnych dań.
Z wszystkich miejsc, w których są dzieci, musi zniknąć palenie – zapowiedziała francuska minister zdrowia, Cathe...
W czasach, gdy kupno prezentu dziecku z jakiejkolwiek okazji jest ogromnym wyzwaniem, psychologowie przekonują,...
„Proszę, wejdź. Napijesz się herbaty chai?”To pierwsze słowa, jakie słyszy fotografka Spandita Malik, gdy wchodz...
Wśród dorosłych Japończyków jest wielu fanów japońskich seriali animowanych (anime), komiksów (manga) i innych w...
Mama mi się udała – mówi Ania Hyman. – Wychowywano mnie dla świata – wyznaje Ewa*. Dziewczynka ma być skromna i...
Joan Partridge starannie nakłada makijaż, dbając o właściwą technikę: róż należy w policzki wklepać, a nie gwałt...
Wśród młodych osób rośnie zainteresowanie naprawą i produkcją zegarków. Czy zapomniane rzemiosło ma szansę odrod...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas