Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyjątkowy naszyjnik związany z Marią Antoniną pójdzie pod młotek. Będzie kosztował fortunę

11 listopada genewski oddział domu aukcyjnego Sotheby's zaprezentuje swoją pierwszą przeznaczoną na sprzedaż kolekcję klejnotów królewskich i szlachetnych. Wśród nich znajdzie się naszyjnik, którego cenę szacuje się na 2,5 mln euro. Jego historia jest związana z Marią Antoniną.

Publikacja: 27.09.2024 17:28

Przez lata diamentowy klejnot związany z Marią Antoniną był w rękach prywatnego kolekcjonera.

Naszyjnik. Jubiler

Przez lata diamentowy klejnot związany z Marią Antoniną był w rękach prywatnego kolekcjonera.

Foto: Adobe Stock

Opisywany jako "jeden z najrzadszych i najbardziej znaczących historycznie diamentowych naszyjników, jakie kiedykolwiek trafiły na aukcję", klejnot, który do tej pory był starannie przechowywany u kolekcjonera z Azji, wraca na rynek. Najpierw zostanie wystawiony do wglądu potencjalnych kupców w siedzibie Sotheby's w Londynie, a następnie wyruszy w trasę do Singapuru, Dubaju, Tajpej i Nowego Jorku. Jego ostatnim przystankiem będzie Genewa. Tam pójdzie pod młotek 11 grudnia 2024 r.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
„Normalność plus”. Zamożni ludzie w Polsce zmienili priorytety. Wyniki badania
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Styl życia
137 – najbardziej przerażająca liczba w Dniu Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet
Styl życia
To „tylko” internet? Prawdziwe oblicze przemocy wobec kobiet w sieci
Styl życia
Robot, który staje się „członkiem rodziny”. Polska klasa średnia ma swój kolejny symbol
Styl życia
Japońskie korporacje zmieniają zasady dotyczące wyglądu pracownic
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama