Reklama
Rozwiń
Reklama

Kamery w miejscach publicznych sprawiają, że kobiety czują się bezpieczniej. Wyniki badania

Raport z najnowszego badania wśród Polek i Polaków nie pozostawia wątpliwości: kobiety wciąż nie czują się bezpiecznie w przestrzeni publicznej. Dotyczy to również środków transportu, a zwłaszcza taksówek. Jako rozwiązanie problemu ankietowani podają kamery.

Publikacja: 03.12.2024 13:29

Niepokój Polek budzą: agresywny pies bez smyczy (66 proc.), dzikie zwierzęta (53 proc.), a także agr

Kobieta przy pracy w kawiarn

Niepokój Polek budzą: agresywny pies bez smyczy (66 proc.), dzikie zwierzęta (53 proc.), a także agresywny mężczyzna (57 proc.)

Foto: Adobe Stock

W ubiegłym tygodniu eksperci z Fundacji SEXEDPL, Socjolożki.pl oraz firmy Uber opublikowali wspólny raport z badania dotyczącego między innymi poziomu lęku wśród Polek i Polaków. Badanie przeprowadził Instytut IRC w gronie ponad 1000 dorosłych Polek i Polaków na przełomie października i listopada 2024 roku.

Polki boją się mężczyzn bardziej niż dzikich zwierząt

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
To „tylko” internet? Prawdziwe oblicze przemocy wobec kobiet w sieci
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Styl życia
Robot, który staje się „członkiem rodziny”. Polska klasa średnia ma swój kolejny symbol
Styl życia
Japońskie korporacje zmieniają zasady dotyczące wyglądu pracownic
Styl życia
Internet zalewa fala fioletowych zdjęć profilowych. Mobilizacja w sprawie kobiet, jakiej dawno nie było
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama