Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 20:38 Publikacja: 28.02.2025 10:38
Modę na używanie „dorosłych” kosmetyków podchwyciły nie tylko młode nastolatki, ale nawet dzieci w wieku poniżej dziesięciu lat.
Foto: Adobe Stock
„Beauty Kids” to nazwa trendu, który polega na kupowaniu i używaniu przez dzieci kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych, które nie są przeznaczone dla ich grupy wiekowej, ale wyłącznie dla dorosłych. Do rozprzestrzenienia się tego trendu, który dotarł również do Polski, mocno przyczyniły się media społecznościowe.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Miley Cyrus, zapytana o popełniony w przeszłości błąd, którego konsekwencje ponosi do dziś, z rozbrajającą szcze...
Kocha taniec ludowy, studiuje psychologię, a za największe osiągnięcie uważa pokonanie nieśmiałości. Do listy su...
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Okazuje się, że sposób aplikacji kremu, żelu czy innego produktu do stosowania na skórę może mieć duży wpływ na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas