Reklama
Rozwiń
Reklama

Nieletni nie będą mogli kupować „dorosłych” kosmetyków? Powstał projekt ustawy

Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpiecznym dla zdrowia dzieci trendem postanowił zawalczyć jeden z kalifornijskich polityków. Zaproponował ustawę zakazującą sprzedaży kosmetyków dla dorosłych osobom nieletnim.

Publikacja: 28.02.2025 10:38

Modę na używanie „dorosłych” kosmetyków podchwyciły nie tylko młode nastolatki, ale nawet dzieci w w

Modę na używanie „dorosłych” kosmetyków podchwyciły nie tylko młode nastolatki, ale nawet dzieci w wieku poniżej dziesięciu lat.

Foto: Adobe Stock

„Beauty Kids” to nazwa trendu, który polega na kupowaniu i używaniu przez dzieci kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych, które nie są przeznaczone dla ich grupy wiekowej, ale wyłącznie dla dorosłych. Do rozprzestrzenienia się tego trendu, który dotarł również do Polski, mocno przyczyniły się media społecznościowe.

Kalifornijski polityk chce zakazać sprzedaży „dorosłych” kosmetyków dzieciom

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Uroda
Fakt, o którym się nie mówi: Saunowanie w stroju kąpielowym niebezpieczne dla zdrowia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Uroda
Twórczyni marki Kosas udowadnia, że o sukcesie mogą zadecydować niewielkie kroki
Uroda
Miley Cyrus nie jest jedyną gwiazdą, która żałuje, że uległa modzie na tatuaże
Uroda
Sukces Polki w konkursie piękności. Maja Klajda została II Wicemiss Świata
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Uroda
Niepokojące zjawisko we Francji. Dziecięce salony urody i spa zyskują popularność
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama