Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 12:03 Publikacja: 11.02.2025 10:07
Okazuje się, że na skuteczność produktu ma wpływ nie tylko jego formuła (na przykład krem, żel lub maść) czy konsystencja, ale też rodzaj opakowania.
Foto: Adobe Stock
Decyzję co do rodzaju opakowania, w jakim kupujemy kremy lub żele do twarzy, podejmujemy zwykle, mając na uwadze przede wszystkim własną wygodę — oczywiście, jeżeli w ogóle mamy taki wybór. Część konsumentów woli produkty w tubce, inni preferują opakowania wyposażone w zamknięcia innego typu, na przykład w pompkę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Miley Cyrus, zapytana o popełniony w przeszłości błąd, którego konsekwencje ponosi do dziś, z rozbrajającą szcze...
Kocha taniec ludowy, studiuje psychologię, a za największe osiągnięcie uważa pokonanie nieśmiałości. Do listy su...
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpieczny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas