Reklama
Rozwiń
Reklama

Tubka czy pompka? Odkryto, że opakowanie kremu wpływa na jego działanie

Okazuje się, że sposób aplikacji kremu, żelu czy innego produktu do stosowania na skórę może mieć duży wpływ na jego skuteczność. Międzynarodowy zespół naukowców doszedł do ciekawych wniosków na ten temat na podstawie badania popularnego kremu na opryszczkę, który można kupić w tubce lub w opakowaniu z pompką.

Publikacja: 11.02.2025 10:07

Okazuje się, że na skuteczność produktu ma wpływ nie tylko jego formuła (na przykład krem, żel lub m

Okazuje się, że na skuteczność produktu ma wpływ nie tylko jego formuła (na przykład krem, żel lub maść) czy konsystencja, ale też rodzaj opakowania.

Foto: Adobe Stock

Decyzję co do rodzaju opakowania, w jakim kupujemy kremy lub żele do twarzy, podejmujemy zwykle, mając na uwadze przede wszystkim własną wygodę — oczywiście, jeżeli w ogóle mamy taki wybór. Część konsumentów woli produkty w tubce, inni preferują opakowania wyposażone w zamknięcia innego typu, na przykład w pompkę.

Krem w tubce może działać lepiej niż ten w pompce

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Uroda
Fakt, o którym się nie mówi: Saunowanie w stroju kąpielowym niebezpieczne dla zdrowia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Uroda
Twórczyni marki Kosas udowadnia, że o sukcesie mogą zadecydować niewielkie kroki
Uroda
Miley Cyrus nie jest jedyną gwiazdą, która żałuje, że uległa modzie na tatuaże
Uroda
Sukces Polki w konkursie piękności. Maja Klajda została II Wicemiss Świata
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Uroda
Niepokojące zjawisko we Francji. Dziecięce salony urody i spa zyskują popularność
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama