Aktualizacja: 19.03.2025 07:55 Publikacja: 11.02.2025 10:07
Okazuje się, że na skuteczność produktu ma wpływ nie tylko jego formuła (na przykład krem, żel lub maść) czy konsystencja, ale też rodzaj opakowania.
Foto: Adobe Stock
Decyzję co do rodzaju opakowania, w jakim kupujemy kremy lub żele do twarzy, podejmujemy zwykle, mając na uwadze przede wszystkim własną wygodę — oczywiście, jeżeli w ogóle mamy taki wybór. Część konsumentów woli produkty w tubce, inni preferują opakowania wyposażone w zamknięcia innego typu, na przykład w pompkę.
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przeznaczonych dla dziecięcych klientów. Miejsca te zyskują coraz większą popularność. Lekarze i psycholodzy biją na alarm.
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch dekad dorobiła się przydomka „królowej branży beauty”, zbudowała też własne urodowe imperium. Teraz zaczyna współpracę z marką Louis Vuitton.
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpiecznym dla zdrowia dzieci trendem postanowił zawalczyć jeden z kalifornijskich polityków. Zaproponował ustawę zakazującą sprzedaży kosmetyków dla dorosłych osobom nieletnim.
Służbowy dress code zazwyczaj dotyczy przede wszystkim odzieży, ale w wielu miejscach pracy zasady te mogą również obejmować makijaż i ogólny wygląd. O ile w pewnych firmach ekstrawagancja jest akceptowana, o tyle w większości biur obowiązuje umiar i dyskrecja w makijażu. Jak powinien on wyglądać?
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W ostatnich kilku latach, zwłaszcza od początku pandemii, wiele kobiet kupiło sobie przynajmniej jedno profesjonalne urządzenie do pielęgnacji twarzy lub ciała. Ich dynamicznie rosnąca popularność odmienia właśnie oblicze branży beauty – a także codziennej dbałości u urodę.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Mało znana praca Eugène’a Delacroix, XIX-wiecznego francuskiego artysty, została odkryta w prywatnej kolekcji we Francji. Dzieło wycenia się na kilkaset tysięcy euro.
Modernistyczne koncepcje nowoczesnych osiedli powstawały jako realizacja wizji idealnych miejsc do życia. Rzeczywistość szybko jednak zweryfikowała te marzenia. „Osiedla idealne” szybko podupadały i zmieniały się w slumsy. W Neapolu trwa właśnie wyburzanie kompleksu mieszkalnego Vella Gialla – jednego z symboli XX-wiecznego włoskiego modernizmu, ale też – symbolu systemu, który stworzyła neapolitańska mafia, Camorra.
Polacy nie mają wątpliwości: pieniądze dają szczęście. W szczególności są tego pewni młodzi ludzie – to w największym skrócie podsumowanie badań przeprowadzonych przez ekspertkę z zakresu psychologii pracującą na Uniwersytecie Warszawskim.
Z raportu Ipsos „(Nie)równość płci w Polsce” wynika, że prawie połowa Polaków jest zaniepokojona tym, jak daleko zaszyły działania, których celem jest zniwelowanie różnic w funkcjonowaniu kobiet i mężczyzn na różnych polach. Badanie pokazuje także, jakie stereotypy dotyczące płci są wciąż obecne.
Pieniądze otrzymane z okazji 21 urodzin przeznaczyła na stworzenie aplikacji, która ma chronić kobiety podczas samotnych powrotów do domów. Jaka idea przyświecała E-J Roodt i czym jej pomysł różni się od tych dostępnych na rynku wcześniej?
W świecie finansów tworzy się zróżnicowane portfele (portfolia) inwestycyjne, po to, żeby zwiększyć szanse na duże zyski, jednocześnie minimalizując ryzyko strat. Na podobnej zasadzie opiera się dieta Portfolio, opracowana przez profesora nauk o żywieniu Davida Jenkinsa.
Znana marka odzieżowa Forever 21 ogłosiła bankructwo swojego oddziału w USA. Zamkniętych zostanie kilkaset sklepów. To już drugi raz, gdy Forever 21 bankrutuje, jednak te turbulencje nie obejmą sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, te działają bez zakłóceń.
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przeznaczonych dla dziecięcych klientów. Miejsca te zyskują coraz większą popularność. Lekarze i psycholodzy biją na alarm.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas