Aktualizacja: 09.12.2024 04:49 Publikacja: 14.05.2024 12:25
HoYeon Jung jest najbardziej znaną i utytułowaną modelką w Korei Południowej.
Foto: East News
Jej twarz zdobi okładkę najnowszego numeru francuskiego magazynu „Madame Figaro”, czasopismo GQ nazywa „modelką, aktorką i międzynarodową sensacją”, a instagramowe konto 30-letniej HoYeon Jung śledzi prawie 19 milionów osób.
Czerwone włosy i ognisty temperament były jej znakami rozpoznawczymi na początku kariery. Miała 16 lat, kiedy zaczęła pracować na własną rękę. "Pomyślałam sobie: ‘Co powinnam robić, by móc się utrzymać?’ i pomyślałam: ‘Jestem wysoka, więc dlaczego nie spróbować modelingu?’" – opowiadała w rozmowie z amerykańską edycją „Vogue’a”. Pojawiła się w koreańskiej wersji programu telewizyjnego „Top model” oraz na okładkach wszystkich ważnych czasopism modowych. Podczas Tygodnia Mody w Seulu w 2015 roku chodziła w 19 pokazach. Była najbardziej znaną i utytułowaną modelką w swoim kraju. Europie pokazał ją Nicolas Ghesquière, dyrektor artystyczny damskich kolekcji Louis Vuitton, który zdecydował, że HoYeon wystąpiła w kampanii ready-to-wear w 2017 roku. "Natychmiast zakochałem się w wielkim talencie i fantastycznej osobowości HoYeon i nie mogę się doczekać rozpoczęcia tego nowego rozdziału podróży, którą rozpoczęliśmy w Louis Vuitton kilka lat temu" – mówił kiedy została nową globalną ambasadorką tego domu mody, reklamując przede wszystkim zegarki i biżuterię.
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Do jednego z kalifornijskich sądów trafił pozew przeciwko francuskiej marce Hèrmes, słynącej z torebek rozchwytywanych przez zamożnych klientów z całego świata. Stroną pozywającą jest grupa klientek i klientów, którzy zarzucają marce nieuczciwe praktyki.
Pokaz bielizny Victoria’s Secret wrócił po sześciu latach przerwy spowodowanej zarzutami o promowanie nierealistycznego obrazu kobiet. Aby udowodnić inkluzywność, firma zaprosiła na wybieg modelki ciałopozytywne, o różnych kolorach skóry, w wieku 50+ oraz transpłciowe.
Legenda modelingu Kate Moss wczoraj po raz pierwszy wystąpiła w roli aniołka Victoria's Secret. Na wybiegu Victoria's Secret Fashion Show w Nowym Jorku chwilę wcześniej zadebiutowała także jej 22-letnia córka, Lila Moss.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
W dobie powszechnego greenwashing, marka Fjällräven pokazuje, jak podchodzić do zrównoważonego rozwoju. Twardo mówi „nie” chemikaliom, zmieniającym się szybko trendom i złemu traktowaniu zwierząt, ale ma świadomość, że jeszcze nie przeszła pełnej drogi i wciąż wiele ma do zrobienia.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zaprasza na finałowy etap jesienno-zimowego programu „Otwieramy się!”. To ponad 40 projektów artystycznych.
Gdy z piosenkarki przeobraziła się w projektantkę mody, fachowcy z branży nie ukrywali drwiących uśmiechów. Jednak Victoria Beckham była zdeterminowana. Teraz wreszcie może świętować. Firma jest na plusie, a prestiżowy miesięcznik przyznał jej tytuł Women of the Year 2024.
Nunu Radziwiłł wspólnie z siostrą, Teresą Tarnowską, przywróciły do życia manufakturę, którą pod koniec XIX wieku uruchomił ich przodek, książę Michał Piotr Radziwiłł. „Naszym celem było zmienić małą pracownię, która produkuje rzeczy na potrzeby muzealnego sklepiku dla turystów, w manufakturę z prawdziwego zdarzenia” – mówi Nunu Radziwiłł.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Po ponad wieku odnaleziono obraz hiszpańskiego malarza Joaquína Sorolli, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich artystów przełomu XIX i XX wieku.
Instytut Pantone ogłosił kolor roku 2025. To jedna z najważniejszych prognoz w świecie designu, mody czy projektowania.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas