Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 19:15 Publikacja: 11.09.2024 16:47
Szykowna kobieta na zakupach
Z chętniej zwraca się w stronę modelu ubierania się w stylu tzw. „starych pieniędzy”.
Foto: Adobe Stock
– W ciągu dwóch dekad pokolenie „Dynastii”, które musiało wyglądać na bogate i wydawać duże pieniądze na ubrania, doczekało się swoich dzieci, które znając trendy, chodzą po second handach, komisach i korzystają z wymiany ubrań osób, które wcześniej gromadziły markowe rzeczy.
Zamiast krzykliwych logo, przyciętych topów i workowatych dżinsów stawiamy na dyskretny, ale elegancki wygląd, radykalnie przeciwstawiając się stylowi „nowych pieniędzy”, który jest definiowany przez błyskotki, takie jak coraz bardziej szokujące stroje sióstr Kardashian. Pokolenie Z chętniej zwraca się w stronę modelu ubierania się w stylu tzw. „starych pieniędzy”. Jego międzynarodowym symbolem jest księżna Diana w latach 90. XX wieku nosząca marynarkę, golf i mokasyny. Dziś trend ten uosabiają takie znane postaci jak potomkini monakijskiej rodziny książęcej Charlotte Casiraghi, Amal i George Clooneyowie czy Sofia Richie, córka piosenkarza Lionela Richie, która ma 11 milionów obserwujących na Instagramie. Wcale nie trzeba mieć jednak milionów na koncie, żeby w taki trend się wpisać.
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne spos...
Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to zało...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Rynek jubilerski pełen jest obietnic. Lśniące witryny, wysokie ceny i hasła o „wiecznej miłości” potrafią przytł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas