Reklama

Victoria’s Secret stawia teraz na inkluzywność. Nie wszystkim jednak to się podoba

Pokaz bielizny Victoria’s Secret wrócił po sześciu latach przerwy spowodowanej zarzutami o promowanie nierealistycznego obrazu kobiet. Aby udowodnić inkluzywność, firma zaprosiła na wybieg modelki ciałopozytywne, o różnych kolorach skóry, w wieku 50+ oraz transpłciowe.

Publikacja: 17.10.2024 14:06

Marka Victoria's Secret zadbała o poszanowanie dla środowiska naturalnego, w porozumieniu z organiza

Ashley Graham

Marka Victoria's Secret zadbała o poszanowanie dla środowiska naturalnego, w porozumieniu z organizacją PETA projektanci zrezygnowali z naturalnych piór, zastępując je sztucznymi.

Foto: East News

Gwóźdź do trumny słynnych pokazów Victoria's Secret wbił pod koniec 2018 roku były dyrektor ds. marketingu firmy, Ed Razek, który powiedział magazynowi „Vogue”, że marka nie jest zainteresowana zatrudnianiem modelek plus size lub transpłciowych. Na wybiegach Victoria's Secret pojawiały się najpiękniejsze kobiety świata, supermodelki o idealnych ciałach. Towarzyszyli im artyści - piosenkarze, którzy od skąpo ubranych „aniołków” nie mogli oderwać oczu. Teraz wszystko się zmieniło. Marka postanowiła pokaz w całości poświęcić kobietom. Symboliczny miał być choćby występ 78-letniej Cher. Zadbano też o poszanowanie dla środowiska naturalnego, w porozumieniu z organizacją PETA projektanci zrezygnowali z naturalnych piór, zastępując je sztucznymi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Gigant branży mody ma nową dyrektorkę kreatywną. Kto będzie projektować męską linię Hermèsa?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Moda
Słynny dom mody po 37 latach żegna się z dyrektor kreatywną. Koniec pewnej ery
Moda
Nicole Kidman ponownie podejmuje współpracę ze znaną marką luksusową
Moda
Ekspertka savoir-vivre'u o stylizacji Melanii Trump w Windsorze: Tak się nie siada do stołu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama