Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 01:39 Publikacja: 25.03.2025 15:10
Dagmara Kokoszka-Lassota: Trzeba świadomie budować swoją tożsamość nie na tym, co się ma, tylko na tym, kim się jest.
Foto: Adobe Stock
Dagmara Kokoszka-Lassota: Nie ma jednej definicji, która pasowałaby do wszystkich. Dla jednej osoby luksusem będzie torebka za 10 tysięcy, dla innej – godzina ciszy i spokoju. Dobra luksusowe są mocno związane z emocjami, aspiracjami i osobistym poczuciem wartości. W marketingu mówimy, że to nie cena definiuje luksus, a to, jaką wartość nadaje mu klient.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polki są wobec siebie surowe i krytyczne – z jednej strony definiują bardzo ambitny wizerunek kobiety idealnej,...
Dania wprowadza nowe zasady dotyczące obowiązku wojskowego dla kobiet. Od 1 lipca 2025 kobiety, które ukończyły...
Badaczki z Uniwersytetu SWPS przyjrzały się temu, jak mieszkają młodzi dorośli w Polsce, a swoje wnioski opisał...
Z badania „Kim jest dla Polaków tata?” wynika, że ojcowie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu charakteru swo...
Telewizory, tablety, smartfony i komputery – francuska minister zdrowia chce wprowadzić zakaz korzystania z urzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas