Aktualizacja: 10.05.2025 04:22 Publikacja: 25.03.2025 15:10
Dagmara Kokoszka-Lassota: Trzeba świadomie budować swoją tożsamość nie na tym, co się ma, tylko na tym, kim się jest.
Foto: Adobe Stock
Dagmara Kokoszka-Lassota: Nie ma jednej definicji, która pasowałaby do wszystkich. Dla jednej osoby luksusem będzie torebka za 10 tysięcy, dla innej – godzina ciszy i spokoju. Dobra luksusowe są mocno związane z emocjami, aspiracjami i osobistym poczuciem wartości. W marketingu mówimy, że to nie cena definiuje luksus, a to, jaką wartość nadaje mu klient.
Z raportu „Jak gotują Polacy. Smaki, decyzje, zwyczaje” wynika m.in., że istnieje wyraźna zależność pomiędzy wie...
Serwisy rozrywkowe wychowują kolejne już pokolenie odbiorców, ale nie każdy przyznaje się, że czyta plotki na te...
Wiele osób marzy o urlopie, ale kiedy nadchodzi czas wolny, trudno naprawdę się wyłączyć. Zaległe maile, niedoko...
Niszczą okładki książek, wyrywając je i zostawiając jedynie wypełnioną treścią zawartość. Następnie oprawiają dz...
Obserwatorzy 27-letniej Carys Harding, mamy trojga dzieci, z zainteresowaniem śledzą jej wysiłki związane z... u...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas