Aktualizacja: 07.02.2025 05:32 Publikacja: 10.04.2024 15:33
Nastolatki i małe dziewczynki niepokojąco często używają kosmetyków dla dorosłych.
Foto: Adobe Stock
Młode dziewczynki od zawsze podkradały swoim mamom kosmetyki. W dobie mediów społecznościowych zjawisko to nabrało jednak zupełnie innego, niepokojącego wymiaru.
Anglosasi ukuli na to zjawisko określenie „Sephora Kids”. Odnosi się ono do dzieci i nastolatków, którzy stosują duże ilości kosmetyków, również tych przeznaczonych dla dorosłych — nawet jeżeli ich skóra wymaga co najwyżej łagodnego żelu oczyszczającego i kremu nawilżającego.
Służbowy dress code zazwyczaj dotyczy przede wszystkim odzieży, ale w wielu miejscach pracy zasady te mogą również obejmować makijaż i ogólny wygląd. O ile w pewnych firmach ekstrawagancja jest akceptowana, o tyle w większości biur obowiązuje umiar i dyskrecja w makijażu. Jak powinien on wyglądać?
Dlatego nie warto liczyć na to, że „na pewno nic się nie stanie” albo „jakoś tam będzie”
W ostatnich kilku latach, zwłaszcza od początku pandemii, wiele kobiet kupiło sobie przynajmniej jedno profesjonalne urządzenie do pielęgnacji twarzy lub ciała. Ich dynamicznie rosnąca popularność odmienia właśnie oblicze branży beauty – a także codziennej dbałości u urodę.
Kosmetyki konwencjonalne mnie nie interesują. Zajmuję się zwalczaniem greenwashingu, więc nie lubię kosmetyków, które udają produkty naturalne – mówi Dominika Chirek, prawniczka, prowadząca blog Naturalnie Proste dla miłośników ekologii.
Bogactwo aktywnych składników sprawia, że miód może być znakomitym naturalnym kosmetykiem. Słodko pachnące miodowe kuracje warto zaplanować na jesienne wieczory w domowym SPA. Posłużą skórze, a przy okazji wprawią w dobry nastrój.
Marka Tom Ford Beauty ogłosiła, że Angelina Jolie zostanie ambasadorką nowej serii kosmetyków do ust Runway Lip Color, która pojawi się w sklepach 3 września. Znane na całym świecie usta aktorki mają poprawić wynik finansowy firmy.
Nancy Leftenant-Colon była pierwszą czarnoskórą pielęgniarką w regularnych siłach zbrojnych USA. Za swoją pracę awansowała na stopień majora. Zmarła na początku 2025 roku.
Sprzedaż luksusowych, dobrze prosperujących hoteli to rzadkość. Jednak w tej sytuacji transakcja sprzedaży jest próbą wyjścia z trudnej sytuacji, w której znalazł się właściciel nieruchomości. O transakcji – i jej kulisach – informuje Bloomberg.
Czy zegarek mechaniczny warto nosić w sezonie zimowym? Oczywiście, że tak, co za pytanie. W takim razie jaki zegarek nosić? W tym wypadku odpowiedź brzmi: to zależy.
Sabato De Sarno odchodzi ze stanowiska dyrektora kreatywnego domu mody Gucci. Zajmował je przez zaledwie dwa lata.
W języku japońskim słowo shinrin oznacza las, yoku – kąpiel. Zestawienie tych dwóch terminów odnosi się do praktykowanej od lat metody regularnych spacerów w lesie w celu utrzymania zdrowia. Z jakimi korzyściami wiąże się shinrin-yoku?
W biznesie kosmetycznym 60-70 procent wzrostu rynku generują nowości, więc wciąż wprowadzamy kolejne innowacyjne produkty. Od lutego będą dostępne perfumy firmowane nazwiskiem Ewy Chodakowskiej – mówi Monika Rut, współwłaścicielka i współtwórczyni marki beBio.
Kto rozdaje obecnie karty w świecie mody sprzedawanej przez internet? Ostatnie lata przyniosły sporą zmianę, a dotychczasowy potentat w tej dziedzinie, Wielka Brytania, musi pogodzić się z porażką.
Polacy pokochali luksus. Stać nas na coraz więcej i chętnie wydajemy na produkty sygnowane logotypami marek luksusowych – nie tylko w butikach, ale także na rynku wtórnym. Którą markę luksusową Polacy wybierają najchętniej. Sprawdzili to eksperci z platformy Vinted.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas