Aktualizacja: 06.11.2024 05:49 Publikacja: 10.04.2024 15:33
Nastolatki i małe dziewczynki niepokojąco często używają kosmetyków dla dorosłych.
Foto: Adobe Stock
Młode dziewczynki od zawsze podkradały swoim mamom kosmetyki. W dobie mediów społecznościowych zjawisko to nabrało jednak zupełnie innego, niepokojącego wymiaru.
Anglosasi ukuli na to zjawisko określenie „Sephora Kids”. Odnosi się ono do dzieci i nastolatków, którzy stosują duże ilości kosmetyków, również tych przeznaczonych dla dorosłych — nawet jeżeli ich skóra wymaga co najwyżej łagodnego żelu oczyszczającego i kremu nawilżającego.
Kosmetyki konwencjonalne mnie nie interesują. Zajmuję się zwalczaniem greenwashingu, więc nie lubię kosmetyków, które udają produkty naturalne – mówi Dominika Chirek, prawniczka, prowadząca blog Naturalnie Proste dla miłośników ekologii.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Bogactwo aktywnych składników sprawia, że miód może być znakomitym naturalnym kosmetykiem. Słodko pachnące miodowe kuracje warto zaplanować na jesienne wieczory w domowym SPA. Posłużą skórze, a przy okazji wprawią w dobry nastrój.
Marka Tom Ford Beauty ogłosiła, że Angelina Jolie zostanie ambasadorką nowej serii kosmetyków do ust Runway Lip Color, która pojawi się w sklepach 3 września. Znane na całym świecie usta aktorki mają poprawić wynik finansowy firmy.
Codzienny makijaż zwykle jest delikatny, ten na specjalne okazje - bardziej wyrazisty. Istnieją jednak sytuacje, w których kobiety celowo wykonują niedbały makijaż. Jakie mają wtedy motywacje, wyjaśnia współautorka badania na ten temat.
Mobilna Sieć T-Mobile w Polsce w 2024 roku została uznana za najlepszą pod względem prędkości i niezawodności przez międzynarodową firmę Ookla.
Dziesiątki Brytyjek wytoczyły wiodącym markom kosmetycznym procesy sądowe. Twierdzą one, że kosmetyki do makijażu bazujące na talku, wywołały u nich nowotwory. Niektóre sprawy, otwarte jeszcze w 2023 roku, zakończyły się ugodami, inne wciąż pozostają w toku – informuje „ The Guardian”.
Jaki zegarek wybrać? To trudne pytanie stawia niemal każdy, kto chce mieć na nadgarstku coś zarazem stylowego, wytrzymałego, wykonanego z troską o detale i przede wszystkim – precyzyjnie mierzącego czas. Od czego zacząć? Najlepiej zaufać ekspertom.
Kosmetyki konwencjonalne mnie nie interesują. Zajmuję się zwalczaniem greenwashingu, więc nie lubię kosmetyków, które udają produkty naturalne – mówi Dominika Chirek, prawniczka, prowadząca blog Naturalnie Proste dla miłośników ekologii.
Słynna francuska marka, od lat współpracująca z najważniejszymi związkami sportowymi w tym kraju, od pewnego czasu zmaga się z problemami, które pogłębiły się dodatkowo po tegorocznych igrzyskach w Paryżu. Właściciele marki zapewniają jednak, że długoterminowe perspektywy rysują się korzystnie.
Po kilku latach rekordowych wzrostów sprzedaży i zysków, branża mody luksusowej przeżywa ciężki okres. Tylko niektórym markom udaje się znaleźć receptę na to, jak poradzić sobie w trudnych czasach. Wśród nich jest Miu Miu, włoska marka należąca do Prady. Fenomen Miu Miu to w dużym stopniu zasługa Pokolenia Z.
Adidas zakończył trwającą dwa lata prawną batalię z kontrowersyjnym raperem Ye, znanym niegdyś jako Kanye West. Przedstawiciele niemieckiego koncernu zapewniają, że strony osiągnęły porozumienie. „To, co się wydarzyło, jest już historią”. Co dalej z marką Yeezy?
Zara nie przestaje zaskakiwać. Po ogłoszeniu współpracy z cenionym włoskim projektantem Stefano Pilatim, pora na kolejne ogłoszenie – tym razem o kolekcji stworzonej wspólnie z węgierską marką Nanushka.
Nowy trend łączony z pokoleniem Z dotyczy pewnego tabu, które - zdaniem mediów - zostało niedawno przełamane. Mowa o solo diningu, czyli samotnym wyjściu do restauracji. Skąd nagła popularność tego zjawiska?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas