Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 18:03 Publikacja: 04.08.2024 00:14
Nina Łopuszyńska
Nina Łopuszyńska: Nie udaję, że wszystko wiem i na wszystkim się znam. Staram się zatrudniać ludzi, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i często proszę ich o opinię.
Foto: Tomazi.pl/Archiwum prywatne
Jak pani wspomina swoje pierwsze kroki w firmie?
Nigdy nie planowałam pracy na własną rękę, dobrze odnajduję się w strukturach korporacyjnych, a to była moja kolejna praca. Chciałam pracować dla marki, z którą się identyfikuję, ale na początku nie miałam konkretnego celu. BMW było dla mnie nowym wyzwaniem. Wcześniej pracowałam w branży modowej i sportowej – w firmie Nike. Nie miałam żadnego doświadczenia w sektorze motoryzacyjnym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nie ma szczepionki idealnej. I nie ma też takiego leku. Ale szczepienia to jedno z największych osiągnięć medycy...
Dezinformacja rozprzestrzenia się w sieci szybciej niż prawda, a użytkownicy często nie wiedzą, którym źródłom u...
Bal Debiutantów dowodzi, że młode pokolenie, mimo wychowania w erze internetu, wciąż tęskni za chwilami pełnymi...
Mężczyźni częściej znikają, a jednak to przypadki zaginionych kobiet są bardziej nagłaśniane. Dlaczego niektóre...
Diana Łapińska zaczynała karierę w polskim start-upie, który z 6-osobowej małej firmy przeistoczył się w dużego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas