Reklama

Dyrektor generalna BMW Motorrad: Chodzi o osiąganie celów, a nie czas spędzony w biurze

- Wydaje mi się naturalne, że osoba odpowiedzialna za markę produkującą motocykle powinna mieć doświadczenie w ich prowadzeniu i rozumieć, jak się z nich korzysta - mówi Nina Łopuszyńska, dyrektor generalna BMW Motorrad.

Publikacja: 04.08.2024 00:14

Nina Łopuszyńska: Nie udaję, że wszystko wiem i na wszystkim się znam. Staram się zatrudniać ludzi,

Nina Łopuszyńska

Nina Łopuszyńska: Nie udaję, że wszystko wiem i na wszystkim się znam. Staram się zatrudniać ludzi, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i często proszę ich o opinię.

Foto: Tomazi.pl/Archiwum prywatne

Jak pani wspomina swoje pierwsze kroki w firmie?

Nigdy nie planowałam pracy na własną rękę, dobrze odnajduję się w strukturach korporacyjnych, a to była moja kolejna praca. Chciałam pracować dla marki, z którą się identyfikuję, ale na początku nie miałam konkretnego celu. BMW było dla mnie nowym wyzwaniem. Wcześniej pracowałam w branży modowej i sportowej – w firmie Nike. Nie miałam żadnego doświadczenia w sektorze motoryzacyjnym.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wywiad
Z baletu do biznesu. Była primabalerina ma dziś firmę organizującą śluby marzeń
Wywiad
17-letnia naukowczyni Kornelia Wieczorek na prestiżowej liście magazynu „Time”
Wywiad
13-letnia Amelia Golda zadebiutowała u boku Arka Jakubika. „Pod koniec zdjęć wydawało mi się, że nie mam już łez”
Wywiad
Agnieszka Specjalska zamieniła korporację na własny biznes z misją. „Warto się odważyć”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Wywiad
Pierwsza dama Marta Nawrocka: Kobieca siła tkwi w każdej z nas
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama