Dyrektor generalna BMW Motorrad: Chodzi o osiąganie celów, a nie czas spędzony w biurze

- Wydaje mi się naturalne, że osoba odpowiedzialna za markę produkującą motocykle powinna mieć doświadczenie w ich prowadzeniu i rozumieć, jak się z nich korzysta - mówi Nina Łopuszyńska, dyrektor generalna BMW Motorrad.

Publikacja: 04.08.2024 00:14

Nina Łopuszyńska: Nie udaję, że wszystko wiem i na wszystkim się znam. Staram się zatrudniać ludzi,

Nina Łopuszyńska

Nina Łopuszyńska: Nie udaję, że wszystko wiem i na wszystkim się znam. Staram się zatrudniać ludzi, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i często proszę ich o opinię.

Foto: Tomazi.pl/Archiwum prywatne

Jak pani wspomina swoje pierwsze kroki w firmie?

Nigdy nie planowałam pracy na własną rękę, dobrze odnajduję się w strukturach korporacyjnych, a to była moja kolejna praca. Chciałam pracować dla marki, z którą się identyfikuję, ale na początku nie miałam konkretnego celu. BMW było dla mnie nowym wyzwaniem. Wcześniej pracowałam w branży modowej i sportowej – w firmie Nike. Nie miałam żadnego doświadczenia w sektorze motoryzacyjnym.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Wywiad
Superstudentka i wynalazczyni Martyna Łuszczek: Demonizujemy nasz system edukacji
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
POLKA NA OBCZYŹNIE
Polka w Kenii: Tutaj dzieci muszą znać swoje miejsce w szeregu
Wywiad
Magdalena Mielcarz zmieniła zawód: Czuję się jednorożcem, ale mam poczucie misji
POLKA NA OBCZYŹNIE
Polka w Omanie: Tutaj kobieta traktowana jest z dużym szacunkiem
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
Katarzyna Glinka o życiowym kryzysie: Długo grałam w tę grę
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście