Aktualizacja: 03.04.2025 01:18 Publikacja: 25.10.2023 21:01
Matka z synem
W polskich rodzinach za mało rozmawia się o emocjach.
Foto: Pexels.com
Badanie, z którego wynika, że zdecydowana większość Polaków powinna przykładać większą wagę do jakości komunikacji z najbliższymi, przeprowadzono na zlecenie marki Pepco. Do udziału w nim zaproszono dzieci i nastolatków pomiędzy 9 i 12 oraz 16 i 18 rokiem życia, a także ekspertów pracujących na co dzień w organizacjach i fundacjach wspierających dzieci. Odpowiedzi ankietowanych zwracają uwagę na ważne zjawisko, które daje o sobie znać w większości polskich domów.
Jeśli w dzieciństwie dana czynność sprawiała komuś wiele radości i pozwalała przezwyciężyć stres, praktykowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Pod koniec 2024 roku Socjolożki.pl w ramach akcji Power Talks przeprowadziły badanie na temat pewności siebie. W...
O tym, jak narracja o kryzysie klimatycznym wpływa na emocje i poczucie sprawczości, mówi dr Marzena Cypryańska-...
Zdaniem Ariany Grande studia filmowe mają obowiązek zapewnić młodym artystom opiekę psychologiczną i regularne s...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Potrzebujemy natychmiastowych zmian w psychoterapii, które będą chronić i pacjentów i psychoterapeutów - mówi dr...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas