Jak zrobić porządki w firmie i głowie? Trenerka cyfrowej organizacji biznesu radzi

Sprytnymi patentami, dobrymi pomysłami oraz wdrażaniem prostych systemów na to, żeby się nie pogubić w biznesie, w kilka miesięcy możemy zacząć działać inaczej – przekonuje trenerka cyfrowej organizacji biznesu i ekspertka w "odgracaniu" firmowych komputerów.

Publikacja: 26.02.2024 17:16

Joanna Piechocka: Żeby skutecznie wprowadzać zmiany, trzeba mieć nawyk wyciągania wniosków.

Joanna Piechocka: Żeby skutecznie wprowadzać zmiany, trzeba mieć nawyk wyciągania wniosków.

Foto: Archiwum prywatne

Po co dorosłej kobiecie piórnik?

Joanna Piechocka: Odpowiem z dwóch perspektyw, mniej i bardziej serio. Mam poczucie, że w naszej codzienności czasami brakuje kolorów, a dla mnie piórnik jest symbolem pamięci o kolorowym życiu. Gdybyśmy zajrzały do mojego piórnika, nie znajdziemy w nim zwykłych długopisów, tylko wielokolorowe pisaki, którymi można różne rzeczy pozaznaczać. Ostatnio odkrywam też nowe zainteresowanie tym przedmiotem, bo mój syn wchodzi w wiek, w którym podbiera mi zakreślacze, uważając je za fajniejsze od swoich. A bardziej serio, wiele rzeczy notuję cyfrowo i korzystam z dobrodziejstw digitalu, ale są tematy, które w moim poczuciu napisane ręcznie na kartce papieru mają dużo większą moc. Kiedy tworzę i wymyślam, chcę się wesprzeć kolorami. Jest to dla mnie moment dawania sobie przyjemności i uważności.

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Rozwój
TEDxWarsawWomen 2024 już 22 listopada. Kto wystąpi w roli mówców?
Rozwój
Downshifting: świadome spowolnienie tempa pracy. Komu potrzebna taka strategia?
Rozwój
Kuratorka 10. edycji TEDxWarsawWomen: Nie trzeba lecieć na księżyc, żeby zmienić świat wokół nas
Rozwój
Siostrzeństwo w biznesie okiem ekspertek. Prawda czystych intencji czy piękny fałsz?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Rozwój
Agnieszka Rysz-Zahradniczek: W biznesie nikt nie powinien odchodzić od stołu przegrany