19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 14.01.2025 09:52 Publikacja: 11.12.2023 17:59
Skromny, ale dopasowany do gustu kobiety pierścionek może być pierwszym krokiem do udanego małżeństwa.
Foto: Stock Adobe
Chociaż do niedawna panowało przekonanie, że pierścionek zaręczynowy powinien być warty trzy wypłaty mężczyzny starającego się o względy swej wybranki, to teraz okazuje się, że zbyt wysoka wartość biżuterii zaręczynowej może źle wróżyć na przyszłość.
„Dry January”, czyli „suchy styczeń” to jeden z noworocznych trendów i coraz chętniej podejmowane postanowienie. Okazuje się jednak, że jest pewna grupa, która już dawno ograniczyła spożycie alkoholu. Chodzi o przedstawicieli pokolenia Z.
Analogicznie do społeczności inceli, kobiety o radykalnych poglądach na temat ról płciowych we współczesnym świecie zaczęły tworzyć własną grupę w mediach społecznościowych - femosferę. Zdaniem ekspertki jest ona potencjalnie niebezpieczna.
– Jeśli nie chcesz być postrzegany jak osoba starsza, to tak się nie zachowuj – brzmi motto 76-letniej Evelyn Block. Jej niebieskie loki wystają spod kasku, który jako sędzia zawodów wrotkarskich nosi w pracy. Jak w dojrzałym wieku utrzymać tak dobrą kondycję?
Monica Bellucci czy Jennifer Lawrence w minionych miesiącach często decydowały się na kreacje w kolorze brązowym. Wybór okazał się słuszny, gdyż to właśnie odcień mocha mousse został ogłoszony kolorem roku 2025. Jakie inne trendy zapowiadane są na nadchodzące miesiące?
Obecność kobiet w świecie nauki staje się coraz bardziej powszechna, a ich osiągnięcia zasługują na uznanie w dziedzinach wcześniej dostępnych głównie dla mężczyzn. Choć nadal wiele jest do zrobienia, warto przyjrzeć się dotychczasowym zmianom.
Wraz z początkiem nowego roku wśród młodych ludzi na świecie zyskuje popularność postanowienie nazywane „No-buy 2025”. Na czym polega nowy trend, który stał się bardzo widoczny w mediach społecznościowych?
Minimalizm, lekkość i precyzja – to cechy, dzięki którym Longines Ultra-Chron Carbon, przyciąga uwagę. To pierwsza tegoroczna premiera znanej szwajcarskiej marki.
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku przyniósł nową transakcję tego typu.
Oliviero Toscani, włoski fotograf, autor kampanii reklamowych, które zyskały rozgłos i pomogły odnieść włoskiej marce Benetton globalny sukces, nie żyje. Miał 82 lata.
Wkrótce Polska może stracić wysoką, piątą pozycję wśród największych eksporterów kosmetyków w Unii Europejskiej. Taki będzie efekt ogłoszonego teraz planu zamknięcia fabryki Oriflame w Ursusie.
W swoim fachu należy do ścisłej światowej czołówki. Jako fotografka mody od lat zatrudniana jest przez czołowe domy mody. „Nie chciałabym niczego zmieniać w swojej drodze zawodowej. Nie mam marzeń, jestem zadowolona z tego, co robię” – mówi Asia Typek, jedna z czołowych specjalistek od „streetu” czyli fotografowania mody ulicznej.
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój kategorii perfum niszowych – zapachów kontrowersyjnych, budzących skrajne opinie, produkowanych z myślą o wymagających odbiorcach i odbiorczyniach. Coraz większą popularność zyskuje też nowa kategoria perfum, które eksperci nazywają „magicznymi”, „mistycznymi” czy „ezoterycznymi”. Z czego wynika ten fenomen?
„Dry January”, czyli „suchy styczeń” to jeden z noworocznych trendów i coraz chętniej podejmowane postanowienie. Okazuje się jednak, że jest pewna grupa, która już dawno ograniczyła spożycie alkoholu. Chodzi o przedstawicieli pokolenia Z.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas