Reklama

Superfani Taylor Swift pilnie poszukiwani. Czeka na nich praca marzeń

Jedno z najbardziej znanych na świecie muzeów w Londynie oferuje pracę marzeń dla fanki lub fana Taylor Swift. Kogo poszukują władze Victoria and Albert Museum (V&A) i dlaczego tak bardzo zależy im na zdobyciu wiedzy, którą mają zakochani w wokalistce Swifites?

Publikacja: 28.02.2024 12:22

Okazuje się, że można połączyć przyjemne z pożytecznym i zarobić na byciu fanem Taylor Swift.

Okazuje się, że można połączyć przyjemne z pożytecznym i zarobić na byciu fanem Taylor Swift.

Foto: PAP/Newscom

Superfan Advisor: Taylor Swift

W minionym tygodniu na stronie internetowej V&A Museum pojawiło się ogłoszenie o pracy na stanowisku Superfan Advisor: Taylor Swift. Władze muzeum postanowiły zatrudnić doradcę lub doradczynię, którzy pomogą w zrozumieniu kulturowego fenomenu, jakim niewątpliwie jest amerykańska wokalistka oraz w bieżącym kompletowaniu kolekcji pod kątem najnowszych trendów, które zyskują popularność wśród młodych ludzi. Atutem na tym stanowisku będzie też znajomość nowości modowych, ciekawostek z TikToka oraz umiejętność komunikowania się w języku użytkowników najbardziej popularnych platform służących do codziennych kontaktów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Styl życia
Kobiety z pokolenia Z nie czekają na „wielki transfer bogactwa”. Oto, jak patrzą na swoje finanse
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Styl życia
Ważny apel księżnej Kate. Bez owijania w bawełnę zwróciła się do wszystkich rodziców
Styl życia
Co trzeci polski rodzic nie docenia ważnego aspektu wychowywania dzieci. Badanie
Styl życia
Aktorka, która nie istnieje, robi zawrotną karierę. Środowisko filmowe protestuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Styl życia
Dorota Roqueplo o kreacjach na Bal Debiutantów: Prostota zawsze wygrywa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama