Reklama

Superfani Taylor Swift pilnie poszukiwani. Czeka na nich praca marzeń

Jedno z najbardziej znanych na świecie muzeów w Londynie oferuje pracę marzeń dla fanki lub fana Taylor Swift. Kogo poszukują władze Victoria and Albert Museum (V&A) i dlaczego tak bardzo zależy im na zdobyciu wiedzy, którą mają zakochani w wokalistce Swifites?

Publikacja: 28.02.2024 12:22

Okazuje się, że można połączyć przyjemne z pożytecznym i zarobić na byciu fanem Taylor Swift.

Okazuje się, że można połączyć przyjemne z pożytecznym i zarobić na byciu fanem Taylor Swift.

Foto: PAP/Newscom

Superfan Advisor: Taylor Swift

W minionym tygodniu na stronie internetowej V&A Museum pojawiło się ogłoszenie o pracy na stanowisku Superfan Advisor: Taylor Swift. Władze muzeum postanowiły zatrudnić doradcę lub doradczynię, którzy pomogą w zrozumieniu kulturowego fenomenu, jakim niewątpliwie jest amerykańska wokalistka oraz w bieżącym kompletowaniu kolekcji pod kątem najnowszych trendów, które zyskują popularność wśród młodych ludzi. Atutem na tym stanowisku będzie też znajomość nowości modowych, ciekawostek z TikToka oraz umiejętność komunikowania się w języku użytkowników najbardziej popularnych platform służących do codziennych kontaktów.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Styl życia
Sophie Turner odpiera zarzuty o zaniedbywanie córek. Zdecydowana reakcja aktorki
Styl życia
AI staje się nowym „przyborem szkolnym”. Zagrożenie czy stymulator rozwoju?
Styl życia
Zapachy mogą pomóc w walce ze stresem? Japończycy rzucają nowe światło na to zagadnienie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Styl życia
Koniec wieczorów panieńskich, jakie znamy? W ich organizacji daje o sobie znać nowy trend
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama