Aktualizacja: 19.05.2025 11:14 Publikacja: 11.07.2024 22:16
Kenza Layli
Kenza Laylicreklamuje kosmetyki i samochody, a z followersami prowadzi ożywioną korespondencję na Instagramie.
Foto: East News
Kenza pochodzi z Maroka, ma brata, przyjaciół, jest aktywna w sieci przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Przeważają informacje o jej kraju: kuchni, kulturze, zwyczajach, pięknych krajobrazach. Zasłania ciało, nosi hidżab i, jak pisze, chce pokazywać siłę kobiet. To na pewno spodobało się jury, w którym znalazła się m.in. Aitana Lopez, najpopularniejsza modelka hiszpańska, wykreowana przez sztuczną inteligencję. Napisała o zwyciężczyni: „Byliśmy pod wrażeniem jej osobowości, zaangażowania w emancypację Marokanek oraz w promowanie swojego kraju. Doceniliśmy również wysoki poziom kreacji i jakość detali, przekroczyła zwykłe standardy urody”. Kenzę stworzyła w grudniu ubiegłego roku Meriam Bessa, 40-letnia Marokanka, założycielka platformy Phoenix AI, opracowującej awatary. Główną nagrodę, 20 tysięcy dolarów, chce przeznaczyć na upowszechnienie nowych technologii i sztucznej inteligencji wśród kobiet w Afryce, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zwłaszcza muzułmanek.
Wśród młodych osób rośnie zainteresowanie naprawą i produkcją zegarków. Czy zapomniane rzemiosło ma szansę odrod...
Posiadacze psów z pewnością wielokrotnie przeżywali chwile kryzysu, kiedy trzeba było wyprowadzić czworonożnego...
Nawiązywanie nowych relacji – również tych romantycznych – bardzo często odbywa się w internecie. Jak jednak zau...
Z raportu „Jak gotują Polacy. Smaki, decyzje, zwyczaje” wynika m.in., że istnieje wyraźna zależność pomiędzy wie...
Serwisy rozrywkowe wychowują kolejne już pokolenie odbiorców, ale nie każdy przyznaje się, że czyta plotki na te...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas