Aktualizacja: 07.03.2025 03:45 Publikacja: 19.08.2024 11:53
Nastolatka ze smartfonem
Choć młodzież szczerze przyznała, że na początku trudno im było przystosować się do nowej rutyny, kiedy przyszedł czas na zakończenie eksperymentu wszyscy uczestnicy byli zadowoleni oraz wdzięczni za możliwość wzięcia w nim udziału.
Foto: Adobe Stock
Decca Aitkenhead, dziennikarka brytyjskiej gazety „The Sunday Times”, jest autorką sylwetek wielu wybitnych osobistości, takich jak Oprah Winfrey, Hillary Clinton, J.K. Rowling, Johnny Depp czy Madonna. Jej prace zostały uhonorowane dwukrotnie nagrodą British Press Award, przyznawaną najlepszym brytyjskim dziennikarzom. Ponadto jest autorką dwóch książek „All at Sea” oraz „The Promised Land”.
Raport Komisji Europejskiej nie pozostawia wątpliwości – brakuje nam wiedzy w podstawowych tematach.
Kolejny sezon na wodzie zbliża się wielkimi krokami
O tym, jak narracja o kryzysie klimatycznym wpływa na emocje i poczucie sprawczości, mówi dr Marzena Cypryańska-Nezlek, autorka badań na ten temat.
Z roku na rok czytamy coraz więcej, jednak prawie połowa Polek i Polaków czyta tylko jedną książkę rocznie. Z czego to wynika? Skomplikowanego obrazu polskiego czytelnictwa dostarczają autorzy najnowszego raportu Polskiej Sieci Ekonomii.
Czy liczniejsza obecność mężczyzn w szkołach wpłynęłaby na edukację i wychowanie dzieci? Czy to w ogóle realne? Na te pytania w podcaście „Powiedz to kobiecie” odpowiada Joanna Ćwiek-Świdecka, dziennikarka "Rzeczpospolitej" specjalizująca się w edukacji.
Wygląda na to, że monochromatyczne, stonowane wnętrza powoli odchodzą do lamusa – przynajmniej zdaniem obserwatorów trendów wnętrzarskich. Nowa moda, którą branżowi eksperci ochrzcili „Pops of Colour”, zapowiada w domach 2025 roku obecność mocnych akcentów kolorystycznych..
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Dwa i pół roku temu wydawało się to niewykonalne, ale udało się – Adidas sprzedał ostatnią parę butów marki Yeezy rapera Kanye'ego Westa. W ten sposób niemiecki koncern ostatecznie pożegnał się z projektem, który przez długi czas przynosił ogromne pieniądze, by następnie nieoczekiwanie stać się potężnym kamieniem u szyi.
W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.
Czołowy francuski dom mody zamierza rozszerzyć swoją ofertę. Jeszcze w tym roku w butikach Louis Vuitton na całym świecie pojawi się nowość – kosmetyki do makijażu. To ma być jeden ze sposobów na spowolnienie na rynku dóbr luksusowych, z którymi borykają się czołowi europejscy gracze segmentu dóbr luksusowych.
Nigdy nie chciała być tylko „żoną Romana Polańskiego”. Pytana o problemy z prawem reżysera, odpowiadała: „to nie moja sprawa”. Jednak od czasu, gdy aresztowano go w Szwajcarii, robi wszystko, by przywrócić jego dobre imię. Teraz promuje książkę męża, która ukazuje się 5 marca.
2024 nie był łatwym rokiem dla firm z branży luksusowej, ale nie wszyscy mówią o rozczarowaniu i spadkach sprzedaży. Włoska marka Miu Miu, „młodsza siostra” słynnej włoskiej Prady, wyrasta na nową perłę w koronie koncernu Prada Group.
SS United States, niegdyś duma amerykańskiej floty translatlantyków, zostanie zatopiony i zmieni się w największą na świecie sztuczną rafę koralową u wybrzeży Florydy. Rozpoczął się proces przygotowania ogromnego statku do zatopienia w oceanie.
Marka Bytom świętuje 80-lecie. Najstarszy polski producent garniturów męskich właśnie zaprezentował jubileuszową kolekcję, a także kampanię promocyjną, w której główną rolę zagrał Marcin Dorociński, ambasador marki Bytom.
Chińskim gigantom handlu w internecie udało się podbić rynki europejskie, a także amerykański. Tym szlakiem, przetartym przez gigantów w rodzaju Temu czy Shein, chce podążyć firma, którą coraz częściej określa się mianem „chińskiej Zary”.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas