Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 13:34 Publikacja: 24.11.2024 11:02
Zakupy online
Pokolenie Z to wyzwanie dla marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych.
Foto: Adobe Stock
Pokolenie Z, wychowane w czasach cyfrowej rewolucji, ma dostęp do niemal nieograniczonych zasobów informacji i ofert sprzedażowych. Wspieranie lokalnych marek nie jest dla młodych, jednak badania przeprowadzone przez ClickMeeting pokazują, że aż 70 proc. Zetek uważa je za ważne lub bardzo ważne. To wynik, który na pierwszy rzut oka budzi optymizm. Ale czy faktycznie młodzi konsumenci częściej wybierają polskie produkty? Wspomniane badanie pokazało też, że ponad 45 proc. młodych ludzi korzystało z polskich rozwiązań technologicznych, myśląc, że są zagraniczne. Gdy odkrywali ich lokalne pochodzenie, byli zaskoczeni (79 proc. badanych), ale w większości reagowali pozytywnie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Na balu w Warszawie wszystkie suknie są niemal identyczne. To nasza wizytówka, nasz polski sznyt elegancji – mów...
Czytanie dla przyjemności wychodzi z mody? Badania przeprowadzone przez naukowców z University College London i...
Jeśli ktokolwiek uważałby, że Polacy młodego pokolenia prowadzą wystawne życie i spełniają swoje wyszukane zachc...
Zrobię dla nich wszystko, są moją rodziną – tak o 106 podopiecznych ze schroniska dla zwierząt gospodarskich Sta...
Co prawda zdrowie dziecka jest dla polskich rodziców ważne, jednak troska ta często ma wymiar czysto deklaratywn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas