Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 08:37 Publikacja: 24.11.2024 11:02
Zakupy online
Pokolenie Z to wyzwanie dla marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych.
Foto: Adobe Stock
Pokolenie Z, wychowane w czasach cyfrowej rewolucji, ma dostęp do niemal nieograniczonych zasobów informacji i ofert sprzedażowych. Wspieranie lokalnych marek nie jest dla młodych, jednak badania przeprowadzone przez ClickMeeting pokazują, że aż 70 proc. Zetek uważa je za ważne lub bardzo ważne. To wynik, który na pierwszy rzut oka budzi optymizm. Ale czy faktycznie młodzi konsumenci częściej wybierają polskie produkty? Wspomniane badanie pokazało też, że ponad 45 proc. młodych ludzi korzystało z polskich rozwiązań technologicznych, myśląc, że są zagraniczne. Gdy odkrywali ich lokalne pochodzenie, byli zaskoczeni (79 proc. badanych), ale w większości reagowali pozytywnie.
Telewizory, tablety, smartfony i komputery – francuska minister zdrowia chce wprowadzić zakaz korzystania z urzą...
Postrzegają awanse na stanowiska średniego szczebla jako zbyt mało płatne i obciążone za dużą odpowiedzialnością...
Labubu to urocza, choć nieco upiorna postać stworzona przez hongkońskiego artystę Kasinga Lunga w serii książek...
Dysponujący grubymi portfelami miłośnicy księżnej Diany już niebawem będą mogli wylicytować szereg przedmiotów n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Z wszystkich miejsc, w których są dzieci, musi zniknąć palenie – zapowiedziała francuska minister zdrowia, Cathe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas