Jak pokolenie Z zmienia rynek motoryzacji? "Zupełnie inna roszczeniowość"

Ostatnie lata obfitują w zmiany na rynku motoryzacyjnym - nie tylko w samochodach jako wytworach techniki i inżynierii, ale również, jeśli chodzi o myślenie o autach. Są one podyktowane trendami kreowanymi przez pokolenie Z. Głos młodych jest jednym z najbardziej wyróżniających się na tle pozostałych generacji.

Publikacja: 29.11.2024 14:43

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kier

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kierowca

Foto: Adobe Stock

Pokolenie Z, w odróżnieniu od wszystkich innych wychowanych w „kulturze samochodowej”, odchodzi od przymusu posiadania nie tylko własnego auta, ale również prawa jazdy. Jako przedstawiciel Pokolenia Z i miłośnik motoryzacji początkowo kompletnie nie mogłem się w tym odnaleźć i zrozumieć rówieśników, jednak z biegiem czasu i rozmów temat stawał się o wiele bardziej klarowny.

Dlaczego pokolenie Z rezygnuje z samochodów?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Styl życia
Jedzenie na pocieszenie. Kiedy comfort food zaczyna być niebezpieczne?
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Styl życia
Meghan Markle o nowym projekcie: szczere rozmowy z niesamowitymi kobietami
SPOŁECZEŃSTWO
Zbadano mocne i słabe obszary społeczno-rodzinnej aktywności Polek. Gdzie są braki?
SPOŁECZEŃSTWO
Promocja równości kobiet zaszła w Polsce za daleko? „Odwrócona dyskryminacja”
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Styl życia
Polacy mają nową ulubioną aktywność społeczną. Chodzi o jedzenie
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście