Jak pokolenie Z zmienia rynek motoryzacji? "Zupełnie inna roszczeniowość"

Ostatnie lata obfitują w zmiany na rynku motoryzacyjnym - nie tylko w samochodach jako wytworach techniki i inżynierii, ale również, jeśli chodzi o myślenie o autach. Są one podyktowane trendami kreowanymi przez pokolenie Z. Głos młodych jest jednym z najbardziej wyróżniających się na tle pozostałych generacji.

Publikacja: 29.11.2024 14:43

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kier

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kierowca

Foto: Adobe Stock

Pokolenie Z, w odróżnieniu od wszystkich innych wychowanych w „kulturze samochodowej”, odchodzi od przymusu posiadania nie tylko własnego auta, ale również prawa jazdy. Jako przedstawiciel Pokolenia Z i miłośnik motoryzacji początkowo kompletnie nie mogłem się w tym odnaleźć i zrozumieć rówieśników, jednak z biegiem czasu i rozmów temat stawał się o wiele bardziej klarowny.

Dlaczego pokolenie Z rezygnuje z samochodów?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Styl życia
Bezpieczne tylko w domu? Walka o zmianę sytuacji kobiet w Indiach trwa
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Styl życia
Koniec szkodliwego trendu w Japonii. Zakazano nadawania dzieciom pewnych imion
Styl życia
Matka doskonała? Nie istnieje. „Zawsze integruje obraz złej macochy i dobrej wróżki”
Styl życia
103-letnia influencerka Joan Partridge podbija TikTok. Czym zasłynęła?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Styl życia
Zegarmistrzostwo wraca do łask? Zapomnianym rzemiosłem interesuje się pokolenie Z
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont