Jak pokolenie Z zmienia rynek motoryzacji? "Zupełnie inna roszczeniowość"

Ostatnie lata obfitują w zmiany na rynku motoryzacyjnym - nie tylko w samochodach jako wytworach techniki i inżynierii, ale również, jeśli chodzi o myślenie o autach. Są one podyktowane trendami kreowanymi przez pokolenie Z. Głos młodych jest jednym z najbardziej wyróżniających się na tle pozostałych generacji.

Publikacja: 29.11.2024 14:43

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kier

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kierowca

Foto: Adobe Stock

Pokolenie Z, w odróżnieniu od wszystkich innych wychowanych w „kulturze samochodowej”, odchodzi od przymusu posiadania nie tylko własnego auta, ale również prawa jazdy. Jako przedstawiciel Pokolenia Z i miłośnik motoryzacji początkowo kompletnie nie mogłem się w tym odnaleźć i zrozumieć rówieśników, jednak z biegiem czasu i rozmów temat stawał się o wiele bardziej klarowny.

Dlaczego pokolenie Z rezygnuje z samochodów?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Styl życia
Pokolenie Z pada ofiarą niebezpiecznej mody finansowej. „Kwestia nieświadomości”
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Styl życia
Dlaczego kupujemy dobra luksusowe? „Wizerunku eksperta nie buduje się tym, co się posiada”
SPOŁECZEŃSTWO
Ciemna strona pracy kobiet w Arabii Saudyjskiej. Śledztwo ujawniło niewygodne fakty
Styl życia
Jedzenie na pocieszenie. Kiedy comfort food zaczyna być niebezpieczne?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Styl życia
Meghan Markle o nowym projekcie: szczere rozmowy z niesamowitymi kobietami
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście