Reklama

Jak pokolenie Z zmienia rynek motoryzacji? "Zupełnie inna roszczeniowość"

Ostatnie lata obfitują w zmiany na rynku motoryzacyjnym - nie tylko w samochodach jako wytworach techniki i inżynierii, ale również, jeśli chodzi o myślenie o autach. Są one podyktowane trendami kreowanymi przez pokolenie Z. Głos młodych jest jednym z najbardziej wyróżniających się na tle pozostałych generacji.

Publikacja: 29.11.2024 14:43

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kier

Część głosów pokolenia Z nie mówi „nie” podróżom samochodem, ale niekoniecznie swoim i nie jako kierowca

Foto: Adobe Stock

Pokolenie Z, w odróżnieniu od wszystkich innych wychowanych w „kulturze samochodowej”, odchodzi od przymusu posiadania nie tylko własnego auta, ale również prawa jazdy. Jako przedstawiciel Pokolenia Z i miłośnik motoryzacji początkowo kompletnie nie mogłem się w tym odnaleźć i zrozumieć rówieśników, jednak z biegiem czasu i rozmów temat stawał się o wiele bardziej klarowny.

Dlaczego pokolenie Z rezygnuje z samochodów?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Styl życia
Sophie Turner odpiera zarzuty o zaniedbywanie córek. Zdecydowana reakcja aktorki
Styl życia
AI staje się nowym „przyborem szkolnym”. Zagrożenie czy stymulator rozwoju?
Styl życia
Zapachy mogą pomóc w walce ze stresem? Japończycy rzucają nowe światło na to zagadnienie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Styl życia
Koniec wieczorów panieńskich, jakie znamy? W ich organizacji daje o sobie znać nowy trend
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama