Reklama
Rozwiń
Reklama

Usunięcie licznika „kciuka w dół” na YouTube przyniosło dużą korzyść kobietom. O co chodzi?

Trzy lata temu twórcy platformy YouTube wprowadzili pozornie niewielką zmianę w serwisie. Pod nagraniami usunięto liczbę negatywnych reakcji, czyli „kciuków w dół”. Z analiz zespołu szwajcarskich naukowców wynika, że bardzo pozytywnie wpłynęło to na kreatorki treści.

Publikacja: 04.12.2024 12:54

Eksperci przeanalizowali wpływ usunięcia licznika „kciuka w dół” na emocje internetowych twórczyń.

Kobieta nagrywa wideo.

Eksperci przeanalizowali wpływ usunięcia licznika „kciuka w dół” na emocje internetowych twórczyń.

Foto: Adobe Stock

Od 2021 roku użytkownicy platformy YouTube nie mogą zobaczyć liczby reakcji „kciuk w dół”. Decyzja nie spodobała się wielu korzystającym z serwisu. Jego administratorom zarzucano ograniczanie możliwości komunikowania opinii na temat konkretnych treści, zwłaszcza jeżeli są one niskiej jakości.

Ukrycie licznika „kciuka w dół” na YouTube ułatwiło życie kreatorkom treści

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
To „tylko” internet? Prawdziwe oblicze przemocy wobec kobiet w sieci
Styl życia
Robot, który staje się „członkiem rodziny”. Polska klasa średnia ma swój kolejny symbol
Styl życia
Japońskie korporacje zmieniają zasady dotyczące wyglądu pracownic
Styl życia
Internet zalewa fala fioletowych zdjęć profilowych. Mobilizacja w sprawie kobiet, jakiej dawno nie było
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama