Reklama

Usunięcie licznika „kciuka w dół” na YouTube przyniosło dużą korzyść kobietom. O co chodzi?

Trzy lata temu twórcy platformy YouTube wprowadzili pozornie niewielką zmianę w serwisie. Pod nagraniami usunięto liczbę negatywnych reakcji, czyli „kciuków w dół”. Z analiz zespołu szwajcarskich naukowców wynika, że bardzo pozytywnie wpłynęło to na kreatorki treści.

Publikacja: 04.12.2024 12:54

Eksperci przeanalizowali wpływ usunięcia licznika „kciuka w dół” na emocje internetowych twórczyń.

Kobieta nagrywa wideo.

Eksperci przeanalizowali wpływ usunięcia licznika „kciuka w dół” na emocje internetowych twórczyń.

Foto: Adobe Stock

Od 2021 roku użytkownicy platformy YouTube nie mogą zobaczyć liczby reakcji „kciuk w dół”. Decyzja nie spodobała się wielu korzystającym z serwisu. Jego administratorom zarzucano ograniczanie możliwości komunikowania opinii na temat konkretnych treści, zwłaszcza jeżeli są one niskiej jakości.

Ukrycie licznika „kciuka w dół” na YouTube ułatwiło życie kreatorkom treści

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Styl życia
Pada mit o roszczeniowości pracowników z pokolenia Z. Oto, do jakich poświęceń są gotowi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Styl życia
Budowanie poduszki bezpieczeństwa finansowego – słaba strona polskich rodziców. Badanie
Styl życia
W Niemczech nie opłaca się być matką. Oto, jak dotkliwa jest tam „kara za macierzyństwo”
Styl życia
Dyniowy concierge – w USA ten fach to żyła złota. Czy ma szanse zaistnieć w Polsce?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Styl życia
Nowy obiekt uwielbienia kobiet. Wydają na niego prawie o połowę więcej pieniędzy niż mężczyźni
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama