Reklama

Ekspertka ds. wizerunku: Biała koszula i granatowa spódnica to zły strój na rozmowę o pracę

Dziś pierwsze wrażenie często zaczyna się w mediach społecznościowych. Ważne jest, aby wizerunek, który tam kreujemy, był spójny z tym, kim jesteśmy naprawdę – mówi Agnieszka Martyna-Ross, specjalistka od budowania wizerunku i marki osobistej.

Publikacja: 28.10.2024 14:57

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Agnieszka Martyna-Ross

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Foto: Patrycja Toczyńska

Czym jest psychologia wizerunku? Różni się ona od pracy stylisty?

Nie jestem psychologiem, ale praktykiem z 20-letnim doświadczeniem. Na stałe współpracuję z Natalią Jaszczyk, która jest psychologiem wizerunku. W Polsce nie ma uczelni, która kształciłaby psychologów wizerunku – jedyną taką szkołą jest Central Saint Martins w Londynie. Pracujemy w duecie, nasza praca obejmuje cztery obszary. Zaczynamy od warstwy psychologicznej, która dotyczy pracy nad wartościami i celami danej osoby czy też zespołów, bo pracujemy również z dużymi instytucjami.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Biznes i prawo
Parytety to nie cel. Oto, dlaczego polska gospodarka nie może marnować talentów kobiet
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes i prawo
Zmieniło się polskie podejście do etyki w pracy. Oto nowe granice tego, co i komu wolno
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama