Ekspertka ds. wizerunku: Biała koszula i granatowa spódnica to zły strój na rozmowę o pracę

Dziś pierwsze wrażenie często zaczyna się w mediach społecznościowych. Ważne jest, aby wizerunek, który tam kreujemy, był spójny z tym, kim jesteśmy naprawdę – mówi Agnieszka Martyna-Ross, specjalistka od budowania wizerunku i marki osobistej.

Publikacja: 28.10.2024 14:57

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Agnieszka Martyna-Ross

Agnieszka Martyna-Ross: Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie

Foto: Patrycja Toczyńska

Czym jest psychologia wizerunku? Różni się ona od pracy stylisty?

Nie jestem psychologiem, ale praktykiem z 20-letnim doświadczeniem. Na stałe współpracuję z Natalią Jaszczyk, która jest psychologiem wizerunku. W Polsce nie ma uczelni, która kształciłaby psychologów wizerunku – jedyną taką szkołą jest Central Saint Martins w Londynie. Pracujemy w duecie, nasza praca obejmuje cztery obszary. Zaczynamy od warstwy psychologicznej, która dotyczy pracy nad wartościami i celami danej osoby czy też zespołów, bo pracujemy również z dużymi instytucjami.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes i prawo
Kobiety z pokolenia Z zmieniają myślenie o etacie. Firmy będą miały kłopoty?
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes i prawo
Pokolenie Z demoluje firmy nowym stylem odchodzenia z pracy. „Winne zarządzanie”
Biznes i prawo
Kompetencje i studia przyszłości: Jakich specjalistów poszukują dziś pracodawcy?
Biznes i prawo
Jak wygląda sytuacja kobiet w wojsku na świecie? Wnioski z raportu ONZ
Biznes i prawo
Dlaczego starsi przedsiębiorcy chętniej niż młodsi współpracują z kobietami? Wyniki badania
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”